مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر ریزش دیوار در شهر ایلخچی تبریز یک نفر جان خود را از دست داد و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

ریزش دیوار در ایلخچی ۳ کشته و مصدوم برجای گذاشتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ وحید شادی‌نیا مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: این حادثه در ساعات اولیه امروز به دنبال بارش شدید باران رخ داد.

وی ادامه داد: با اعلام این حادثه کارشناسان مرکز به محل اعزام و مرگ مرد ۶۰ ساله را تایید و دو مصدوم حادثه را هم به بیمارستان امام رضا (ع) انتقال دادند.

شادی‌نیا اظهار کرد: شامگاه دیروز بر اثر برخورد صاعقه در روستای نواسر مجید‌آباد در شهرستان اهر مرد ۳۹ ساله جان خود را از دست داد. 

 

انتهای پیام/ش

۳ کشته و مصدوم دراثرریزش دیوار

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیدمصطفی
۱۰:۵۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
با سلام
بنده حسب ارتباط موضوع با یکی از دوستان نزدیکم تحقیق کردم و متوجه شدم که گودبرداری غیر اصولی پیمانکار در ساختمان همجوار عامل ریزش ساختمان مسکونی بر سر ساکنین شده و متاسفانه منجر به فوت مادر خانواده و مصدومیت شدید پدر و دختر خانواده گردیده و آقای پیمانکار مسبب اصلی این حادثه بوده است زیرا هیچگونه ایمن سازی انجام نداده است
Canada
گفتار نیک
۰۲:۰۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
حادثه ی ریزش خانه در ایلخچی متاسفانه به دلیل بی توجهی پیمانکار سازنده ی ساختمان کناری و گودبرداری غیراصولی و قرارندادن شمع نگهدارنده توسط پیمانکار بر دیوار خانه ی فروریخته بوده است. بی توجهی به مبانی ایمنی ساخت و ساز و سهل انگاری در انجام حداقلهای قانونی، که موجب از دست رفتن مادر خانواده؛ شکستگی سه مهره کمر پدرخانواده و حال وخیم ایشان و نیز مجروحیت دختر خانواده شد...