رعضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: اعلام خروج آمریکا از برجام نشان دهنده پایبند نبودن آنان به پیمان‌های بین المللی است.

مهدی چمران عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به خروج آمریکا از برجام، اظهار کرد: اعلام خروج آمریکا از برجام نشان دهنده پایبند نبودن و تعهد نداشتن آنان به عهد و پیمان‌های بین المللی است.

وی ادامه داد: آمریکا فکر می کند چون قلدر است هر موقعی که بخواهد، می تواند معاهدات بین المللی را زیر پا بگذارد.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکایی ها با کمال گستاخی خروج خود را از برجام اعلام کردند، افزود: آمریکا و اذنابش بی شرم تر از آن هستند که از نگاه های تعجب آمیز دنیا شرمی داشته باشند.

چمران تصریح کرد: تعجبم از این است وقتی که می بینیم، چگونه با ما رفتار می کنند اما متاسفانه مجلس در FATF همان راه برجام را می رود قطعا عضویت در FATF هم برایمان پشیمانی به دنبال دارد.

وی وحدت و انسجام ملی، تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی را رمز موفقیت کشور بیان کرد و گفت: باید یک زبان و یک کلام باشیم و پشت سر رهبری حرکت کنیم و اختلافات را کنار بگذاریم.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: با سرمایه گذاری روی نیروهای جوان خودمان و توجه به ظرفیت های بی بدیل کشور می‌توانیم این شرایط را با موفقیت پشت سر بگذاریم و دشمن را نااُمید کنیم.

چمران با بیان اینکه آمریکا هر چه در توان داشته علیه ما انجام داده است، ادامه داد: رئیس جمهور شب گذشته گفت که آمریکا جز یک امضا در برجام کار دیگری انجام نداده است و محدودیت های آمریکا برای کشورمان با امضای برجام هم از بین نرفت.

وی  تصریح کرد: می خواستند روابط بین بانکی را برقرار کنند اما آمریکا سنگ اندازی کرد؛ مشکلات سوئیفت و مسائل دیگر هم حل نشد بنابراین محدویت هایی که از اول وجود داشته از بین نرفته است.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: اگر هم آمریکا محدودیت ها را تشدید کنند ما با تکیه بر توان داخلی هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

اروپا نمی‌تواند در برجام بین ایران و آمریکا تصمیم مستقلانه بگیرد

برچسب ها: برجام ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار