در پی گسترش اسلام‌ستیزی در آمریکا، «شورای روابط آمریکایی-اسلامی» از جوامع این کشور خواست تدابیر امنیتی برای مسلمانان را در ماه مبارک رمضان تشدید کنند.

تشدید تدابیر امنیتی برای مسلمانان آمریکا در ماه رمضانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، «شورای روابط آمریکایی-اسلامی»، بزرگترین سازمان مسلمان در آمریکا روز گذشته (سه شنبه) در بیانیه‌ای از جوامع این کشور خواست تدابیر امنیتی را در ماه مبارک رمضان سال جاری میلادی تشدید کنند.

از آنجایی که مراسم ماه رمضان به طور معمول در مساجد برگزار می شود، شورای روابط آمریکایی-اسلامی از سازمان های اسلامی خواست در این ماه مبارک، به فکر تشدید تدابیر امنیتی برای مسلمانان باشند.

شورای روابط آمریکایی-اسلامی اعلام کرد: از زمان پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا، وقوع خشونت های ناشی از تعصب و تبعیض علیه مسلمانان در آمریکا افزایش یافته است. در واقع از سال 2016 تا 2017 حوادث ناشی از تبعیض علیه مسلمانان آمریکا با 17 درصد افزایش و تعداد خشونت های ضدانسانی علیه آنها با 15 درصد افزایش همراه بوده است.

این آمار همچنین با داده های «مرکز حقوقی فقر جنوبی» که نشان داد میزان خشونت های ناشی از نفرت در سال 2016 با افزایش همراه بود، سازگار است. داده های سالانه این مرکز نشان می دهد که تعداد گروه های ضدمسلمان در آمریکا در سال گذشته با افزایش همراه بوده است.

سازمان اف بی آی نیز اعلام کرد خشونت های ناشی از نفرت از سال 2015 تا 2016 با بیش از 5 درصد افزایش همراه بوده است و حتی پس از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا این رقم سه برابر شده است.

ماه مبارک رمضان در آمریکا از 15 ماه مه آغاز می شود و  14 ژوئن پایان می یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار