سرمربی تیم استقلال تهران گفت: دیروزیکی از بهترین بازی‌های استقلال بود اما با پیروزی تیم ما همراه نشد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،وینفرد شفر شامگاه سه شنبه پس از شکست تیمش از تیم ذوب‌آهن اصفهان پیرامون روند این دیدار اظهار داشت: این بازی یکی از بهترین بازی‌های این فصل بود و ما در هر ۲ نیمه خوب ظاهر شدیم. تمام بازیکنان صد در صد تلاش خود را در زمین به کار گرفتند و امیدوارم مدیرعامل باشگاه این مبارزه را دیده باشد و متوجه منظور من بشود. در مجموع تیم ما شخصیت، ذهنیت و روحیه بسیار بالایی دارد و باید برای چنین تیمی همه کاری کرد.

وی درباره وضعیت تیام افزود: وضعیت تیام و بودن و نبودن او کاملا نا مشخص بود تا اینکه در جلسه‌ای که ظهر امروز برگزار شد معلوم شد به بازی نمی‌رسد.

سرمربی استقلال با اشاره به حواشی این دیدار ادامه داد: در این بازی دو تن از بازیکنان خوبمان مصدوم شدن که یکی از آنها داریوش شجاعیان بود که مجبور شدیم او را تعویض کنیم و اگر مصدومیت او جدی باشد به عمل جراحی نیاز خواهد داشت.

وی پیرامون داوری این دیدار افزود: من به داوران ایرانی تبریک می‌گویم و پس از مشاهده داوری این دیدار و مقایسه آن با داوری‌های ایران، قاطعانه می‌گویم که ایران بهترین داوران آسیا را دارد. در این بازی شاید اگر داور دیگری بود پنالتی نمی‌گرفت.

شفر همچنین درباره کیفیت بازی ذوب‌آهن اظهار داشت: ذوب‌آهن خیلی تلاش کرد و تمرکز زیادی بر روی ضربات ایستگاهی داشت اما تیم ما نیز موقعیت‌های بسیاری در هر دو نیمه داشت و من برای نخستین بار بود که می‌دیدم تیمی موقعیت‌های زیاد خود را به گل تبدیل نمی‌کند و در پایان بازی روی یک ضربه پنالتی بازی را واگذار می‌کند.

وی با تشکر از هواداران استقلال اضافه کرد: از هواداران به خاطر حضور خود و نیز این هماهنگی و ارتباط خوبی که با بازیکنان برقرار می‌کنند، تشکر می‌کنم و چنین ارتباطی کم‌نظیر است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.