برخورد ۲ دستگاه اتوبوس در محور حمیل - اسلام آبادغرب، ۷ کشته و ۲۹ نفر مجروح به جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ  محمد حیدری رئیس پلیس راه کرمانشاه اظهار کرد: حادثه رانندگی بین ۲ دستگاه اتوبوس ساعت ۴ بامداد امروز (۱۹ اردیبهشت) در حوالی روستای کله جوب رخ داد.

وی افزود: یکی از این اتوبوس‌ها از تهران عازم ایلام و دیگری نیز از اهواز به سمت کرمانشاه در حال حرکت بودند که در ۱۰ کیلومتری محور حمیل به اسلام آبادغرب به صورت رخ به رخ با هم برخورد کردند.

سرهنگ حیدری یادآوری کرد: علت وقوع این حادثه که در شرایط بارانی و لغزندگی راه روی داده فعلاً در دست بررسی است.

فرمانده پلیس راه استان خاطرنشان کرد: از ۲۹ مجروح این حادثه رانندگی، ۱۶ نفر در بیمارستان اسلام آبادغرب بستری و ۱۳ نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی در پایان از رانندگان خواست تا در شرایط لغزندگی جاده‌ها با احتیاط بیشتری رانندگی کرده و قوانین و مقررات رانندگی را نیز رعایت کنند.

انتهای پیام/پ

تصادف دو دستگاه اتوبوس در جاده حمیل در استان کرمانشاه

۳۷ کشته و زخمی در حادثه رانندگی جاده حمیل کرمانشاه

حادثه رانندگی در اسلام آباد غرب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جلال جلیلیان
۱۴:۳۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
با سلام و عرض ادب خدمت همه مسئولین استان کرمانشاه ودست اندر کاران راه سازی وپلیس راه منطقه حمیل و عرض تسلیت به بازماندگان حادثه برخورد دو اتوبوس امروز صبح این محدوده ، با توجه به افزایش تردد این محور به منظور بازگشایی محور ایلام -اسلام آباد در چند سال اخیروهمچنین سایر مسیرهای منتهی به این جاده از جمله مسیر ترانزیتی جنوب کشور که ترددهای بیشتری دارند وهرساله شاهد حوادث ناگواری دراین جاده هستیم ، لطفآ فکر اساسی در خصوص افزایش پهنای باندهای این مسیر مبذول فرمائید. با تشکر