پس از تصادف هولناکی که برای پسر نوجوان پیش آمد قرار بود اعضای بدنش به پنج کودک اهدا شود اما او هوشیاری اش را به دست آورد.

بازگشت هوشیاری نوجوان به کما رفته پیش از اهدای عضو!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،"ترنتون مک کینلی" نام پسر 13 ساله‌ای از ایالت آلاباما است که پس از تصادفی هولناک در ماه مارس به کما رفت و به اخیرا با رضایت والدینش قرار شد اعضای بدنش به پنج کودک اهدا شود تا اینکه اتفاقی حیرت انگیز مسیر ماجرا را تغییر داد.

ماجرا به یک روز پیش از جدا کردن دستگاه تنفس مصنوعی از این نوجوان باز می‌گردد که آخرین نوار مغزی برای این کار از او گرفته شد و در این لحظه بود که پزشکان متوجه بازگشت علائم هوشیاری در او شدند.

به گفته جنیفر رایندال مادر ترنتون، جمجه این پسر از هفت ناحیه شکسته و بارها مورد عمل جراحی قرار گرفته، همچنین کلیه او دچار نارسایی است.

ناگفته نماند که ترنتون در دوران کما، یک ایست قبلی 15 دقیقه ای را نیز تجربه کرده اما مجدد به زندگی بازگشته است. اکنون او چیزی از تصادف به یاد نمی آورد و تنها صحنه ای که در خاطرش مانده برخورد سرش با کف بتونی خیابان است.

نکته جالبی که نوجوان 13 ساله به آن اشاره کرد این بود که احساسش می گوید دوران کما در بهشت بوده است. با وجود اینکه او در حال حاضر از دردهای عصبی رنج می برد اما قادر به راه رفتن، صحبت کردن و حتی کتاب خواندن یا حل مسائل ریاضی است. مادر وی بازگشت دوباره پسرش را به زندگی یک معجزه می داند.

بازگشت علائم هوشیاری یک روز قبل اهدای عضو!+تصاویر

بازگشت علائم هوشیاری یک روز قبل اهدای عضو!+تصاویر

بازگشت علائم هوشیاری یک روز قبل اهدای عضو!+تصاویر

بازگشت علائم هوشیاری یک روز قبل اهدای عضو!+تصاویر

بیشتر بخوانید:

زنده شدن بعد از مرگ ۴۵ دقیقه‎ای!

قطع شدن گردن میهمان برنامه در پخش زنده تلویزیون + فیلم

انتهای پیام/

بازگشت هوشیاری نوجوان به کما رفته پیش از اهدای عضو!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار