شهردار گرگان از برگزاری نخستین رویداد استارتاپ ویکند ، گردشگری گرگان با هدف حمایت از محصولات و کالاهای فناورانه ملی که ماحصل استارتاپ های بومی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛  عبدالرضا دادبود شهردار گرگان گفت: براساس استانداردهای استارتاپ ویکند، این رویداد نیز یک برنامه ۵۴ ساعته آخر هفته است که در آن گروهی از علاقمندان به راه اندازی کسب و کارهای نوپا، فناوران حوزه‌های مختلف، هنرمندان گرافیست و صاحبان ایده گرد هم آمده تا فرایند تبدیل ایده به محصول تجاری فناورانه را با همراهی مربیان مجرب و متخصص تجربه کنند و در انتها ماحصل کار را به داوران ارائه دهند.


وی ادامه داد: شهرداری گرگان با هدف حمایت از محصولات و کالاهای فناورانه ملی که ماحصل استارتاپ های بومی می‌باشد، ایجاد نشاط در ایده پردازان جوان و بهره‌مندی از ايده‌های فناورانه در حوزه‌ی گردشگری این رویداد را برگزار می‌کند.


دادبود افزود: ارتقای برند شهری گرگان، توسعه گردشگری الکترونیک و بررسی ایده های برتر گردشگری شهری از دیگر اهداف این رویداد می‌باشد.

شهردار گرگان همچنین گفت: لزوم ایجاد زمینه‌های افزایش مشارکت های اجتماعی شهروندان ادامه داد: مسووليت دبیرخانه این رویداد به دفتر برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی شهرداری سپرده شده است که با همکاری تیم گرگان استارتاپ و همراهی و حمایت تعدادی از مجموعه های دولتی و خصوصی در حال برنامه‌ریزی و پيگيری می‌باشد.

وی افزود: علاقمندان به ایجاد کسب و کارهای فناورانه در موضوعات مختلف مرتبط با گردشگری می توانند از طریق ثبت نام در سایت www.gorgansw.ir در این رویداد شرکت کنند.

دادبود ادامه داد: استان گلستان و شهر گرگان دارای قابلیت های فراوانی در زمینه های مختلف گردشگری مانند گردشگری شهری، بومگردی و اکوتوریسم، گردشگری سلامت و گردشگری ورزشی است که محصولات فناورانه و خلاق برآمده از اين‌گونه رویدادها و استارتاپ ها می‌توانند برای ترویج و توسعه آن بسیار کمک کننده باشند.

شهرداری گرگان نخستین رویداد «استارتاپ ویکند گردشگری گرگان» در تاریخ  ۱۹  تا ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار میکند.

انتهای پیام/فا

 استارتاپ ویکند گردشگری گرگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.