سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت : قبول دارم که اگر حدادی‌فر در روز ایده‌آلش باشد تیم ما هم روان‌تر بازی می‌کند.

قلغعه نویی : تصور می کنم تعویض های استقلال به سود ما شد/اگر حدادی فر روز خوبش باشد بازی ما روان تر می شودبه گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پس از بازی مقابل استقلال گفت :جا دارد از رشید مظاهری تشکر میکنم که تیم ما را در نیمه اول نجات داد و با عکس‌العمل‌های خوبش باعث شد تا گل نخوریم . اگر استقلال به گل می‌رسید مطمئناً کار ما در بازی برگشت سخت می‌شد. اما نیمه دوم شرایط متفاوت بود و تیم ما خوب بازی کرد به نظرم  دروازه بانان دو تیم تاثیر زیادی داشتند. رشید مظاهری بازی را برای ما برگرداند و ما توانستیم در دقایق پایانی پیروز شویم.

او افزود :ما دو هدف داشتیم هدف اول این است که گلی دریافت نکنیم و هدف دوم این که 3 امتیاز را کسب کنیم . خدا را شکر توانستیم به اهداف‌مان برسیم این ۳ امتیاز مبارک هواداران ذوب‌آهن که در این بازی خیلی خوب حمایت کردند .همیشه ذوب‌آهن در بازی‌های گذشته تنها بوده و شاید ۵۰۰ هوادار به ورزشگاه می‌آمد اما امروز حمایت کردند و خوشحالم که توانستیم به پیروزی برسیم.

همیشه با انگیزه بازی می کنیم 

قلعه نویی افزود: ما در همه بازی ها با انگیزه به میدان می آییم و همیشه می گویم که باید آماده هر اتفاقی باشیم . اگر هم آمار مثبت می‌شود به لطف خدا و اهل بیت است.هر روزی که به زمین تمرین می‌روم و یا بازی داریم با تمام قوا برای برد به میدان می‌رویم. شاید این بازی مقداری به خاطر حضور من حساس و احساسی بود. ولی ما باید به روزهای آینده فکر کنیم.

تعویض‌های استقلال به نفع ذوب‌آهن شد

او ادامه داد : من از برخی بازیکنانم ناراحت هستم زیرا  اصلاً در حد و اندازه خودشان نبودند  ما باید  در نیمه اول باید ۵ یا ۶ تعویض انجام می دادیم . خدا را شاکرم که ۳ امتیاز را گرفتیم و فکر می‌کنیم تعویض‌های استقلال به نفع ذوب‌آهن شد. آن جابه‌جایی‌ها که برای استقلال صورت گرفت به نفع ما شد و به ما کمک کرد.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد : قاسم حدادی‌فر بازیکن بزرگی است . ولی ما خیلی از بازی‌ها را بدون حدادی‌فر را هم برده‌ایم من بخشی از صحبت شما را قبول ندارم. زمانی که حدادی‌فر به زمین آمد در ابتدا روند خوبی نداشتیم اما از دقیقه ۳۰ به بعد و با شوت او شاهد به جریان افتادن بازی بودیم  ،رحمتی واکنش خیلی خوبی داشت.یکی دو بازیکن ما خیلی بد کار کردند ولی من اسمی از آنها نمی‌برم چون یک ۹۰ دقیقه دیگر هم داریم. یکی دو بازیکن که قرار بود عصای ما باشند نزدیک بود بلای جان ما شوند اما قبول دارم که اگر حدادی‌فر در روز ایده‌آلش باشد تیم ما هم روان‌تر بازی می‌کند.

پنالتی صحیح بود 

قلعه نویی گفت : داور در بیشتر صحنه‌ها نزدیک بود و پنالتی هم صحیح بود معمولاً داوران ژاپنی و کره‌ای داوران بزرگی هستند و اسیر جو نمی‌شوند. در بیشتر صحنه‌ها نزدیک بود اگر کسی بخواهد معترض باشد به داور این ما هستیم که باید معترض باشیم.

اودر پایان در خصوص بگو مگویی که بین او و یک هوادار پشت نیمکت ذخیره به وجود آمد گفت: این چه سؤالی است که از من می‌پرسید؟ تیم برده و راجع‌به بازی بپرسید واقعاً اینجا جای این سؤال پرسیدن نیست! سؤالی ندارید من دیگر صحبتی ندارم.

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عشق آبی
۱۰:۱۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
ژنرال همیشه پرچمش بالاااااااس
چه بخواهیم چه نخواهیم
آخرین اخبار