معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دانشگاهیان پشتوانه‌های علمی و پژوهشی جامعه هستند و نگاه ما در مسئله خانواده و گفتگوی بین نسلی باید علمی باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از استانداری هرمزگان، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در نشست گفتگوی ملی خانواده و بین نسلی، عنوان کرد: براساس سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری و سیاست‌های رئیس جمهوری در دولت دوازدهم موضوع خانواده به عنوان یکی از اولویت‌های کاری این دولت قرار گرفت.

وی ادامه داد: خانواده هسته اصلی یک جامعه سالم و کشور موفق و توانمند است و در ارتباط با خانواه چالش و مسائلی داریم که نشان می‌دهد باید به این موضوع از زوایای مختلف بپردازیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: در ستاد ملی زن و خانواده آموزش‌های قبل، حین و بعد از ازدواج را برای خانواده‌ها و همچنین شاخص‌هایی را برای خانواده سالم و شکوفا تعریف کرده ایم.

ابتکار با تاکید بر اینکه در سطح هر منطقه و محله پیرامون مسئله خانواده نیازمند گفتگو هستیم، تصریح کرد: دانشگاهیان پشتوانه‌های علمی و پژوهشی جامعه هستند و نگاه ما در مسئله خانواده و گفتگوی بین نسلی باید علمی باشد.

وی گفت: احزاب نیز کارکرد سیاسی مهمی دارند، اما در دنیا احزاب در کنار فعالیت‌های سیاسی، فعالیت‌های اجتماعی نیز انجام می‌دهند و خانواده می‌تواند موضوعی برای گفتگوی بین جناح‌ها و طیف‌های فکری، قومی و مذهبی باشد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: خانواده رکن اساسی جامعه است و باید همه تلاش خود را برای شکوفایی خانواده ایرانی انجام دهیم.

 

انتهای پیام/ی

 

دانشگاهیان پشتوانه‌های علمی جامعه

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.