به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران برای اجرای تبلیغات محیطی با قراردادی ۶۵ و ۱۲ میلیاردی با شرکتی قرارداد بستند، اما مسئولان آن شرکت پس از گذشت یک فصل فوتبالی، تنها ۱۶ میلیارد تومان به مسئولان فوتبال کشورمان پرداخت کرده اند و این رقم حدود یک چهارم مبلغ اصلی است.
باشگاههای ایرانی که با مشکلات مالی زیادی رو در رو هستند و تلاش میکنند تا با مذاکره با مسئولان سازمان لیگ بتوانند طلبهای شان را بگیرند و ضمن تسویه حساب با بازیکنان، بتوانند فوتبالیستهای مورد نظرشان را جذب کنند، اما هنوز پس از گذشت یک سال از قرارداد سازمان لیگ با شرکت مجری تبلیغات محیطی، آنها ۱۶ میلیارد تومان پول دادند و این مبلغ حدود یک چهارم ۷۷ میلیارد تومان است و بر همین اساس، مسئولان تلاش میکنند تا از این شرکت شکایت کنند.
انتهای پیام/