رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: ارائه خدمات فیزیوتراپی به ورزشکاران فراهم شود تا آنها به راحتی در میدان های ورزشی رقابت کنند.

به گزارش خبرنگار حاضر در محل گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت:ارائه خدمات فیزیوتراپی به ورزشکاران فراهم شود تا آنها به راحتی در میدان های ورزشی رقابت کنند.

نوروزی افزود: بسیاری از امور پزشکی در راستای ارائه خدمات به ورزشکاران به هیئت شهرستان‌ها واگذار شده است تا بنحو مناسب و با بهره گیری از امکانات و تجهیزات در اولین زمان وظایف خود را انجام دهند.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان یزد نیز در نشست  مجمع سالیانه هیئت پزشکی ورزشی استان گزارشی از عملکرد این هیئت در سال ۹۶ ارائه کرد و گفت: در سال گذشته در سطح استان یزد ۶۴ هزار و ۵۴۹ نفر بیمه شده ورزشی داشتیم که در سال ۹۵، ۶۴ هزار و ۳۰۹ نفر ورزشکار سازمان یافته بودند.

حمیدرضا فلاح نژاد  افزود: از این تعداد بیمه شده در سال گذشته ۲۶ هزار و ۶۶۰ نفر خانم و ۳۷ هزار و ۸۸۹ نفر نیز آقایان بودند که درصددیم با برنامه ریزی و تلاش در سال جدید تعداد ورزشکاران بیمه شده ورزشی افزایش داده و همچنین بتوانیم خدمات بهتر و گسترده تری به ورزشکاران ارائه کنیم.

لازم به ذکر است در این مجمع مسئولین کمیته‌های آموزش، تغذیه، روابط عمومی، روانشناسی، خدمات درمانی و فیزیوتراپی به ارائه گزارش عملکرد پرداختند و در ادامه عملکرد گزارش مالی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مجمع سالیانه هیئت پزشکی ورزشی استان یزد با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان ، حمیدرضا فلاح نژاد رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان و جمعی از اعضاء مجمع در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

مجمع سالیانه هیئت پزشکی ورزشی استان یزد با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد.

انتهای پیام/ی

ارائه خدمات پزشکی  به ورزشکاران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار