مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی گفت: وجود طرح‌های تخفیف یک راهکار بسیار خوب برای پژوهشگران است و در سال جاری طرح‌های تخفیف جدید را تعریف خواهیم کرد.

به گزارش  حوزه فناوری‌های نوین باشگاه خبرنگاران جوان؛  رضا اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نشست هم اندیشی مدیران عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در دانشگاه صنعتی اصفهان ابراز امیدواری کرد که این هم اندیشی ارتباط و تعامل خوبی بین آزمایشگاه‌های عضو ایجاد کند.  

وی در ادامه به موضوع طرح‌های تخفیف خدمات آزمایشگاهی در سال ۹۶ اشاره کرد و ادامه داد: این خدمت تاکنون به گروه‌های مختلف تعلق گرفته است و در سال گذشته هم حدود ۲۰۰ هزار خدمت به ۱۳ هزار نفر ارائه شده است.

به گفته اسدی‌فرد، وجود طرح‌های تخفیف یک راهکار بسیار خوب برای پژوهشگران است و در سال جاری طرح‌های تخفیف جدید را با کمک آزمایشگاه‌ها تعریف خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: انتظار داریم همه دانشگاه‌ها در این طرح‌ها مشارکت داشته باشند؛ سال گذشته این خدمات تنها به ۱۰۰ دانشگاه برتر کشور تعلق گرفت؛ اما امسال در نظر داریم این طرح‌ها را به تمام مراکز دانشگاهی و پژوهشگاه‌های کشور ارائه دهیم.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی با اشاره به عدم ارتباط آزمایشگاه‌ها با یکدیگر، گفت: این مسئله بسیار مهم است و به عنوان یکی از مشکلات فعلی شبکه مطرح است.

وی همچنین بیان کرد: با وجود ارتباط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با وزارت علوم در خصوص ایجاد شبکه‌های آزمایشگاهی، این مشکل همچنان پا برجا است.

انتهای پیام/

مشکلات شبکه آزمایشگاهی میان معاونت علمی و وزارت علوم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.