فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور گفت: همواره آماده دفاع از اقتدار و امنیت کشور هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  امیر محمد خوش قلب فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور ظهر سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت :نیروهای پدافند هوایی در طول شبانه روز آسمان کشور را پایش می‌کنند و مردم و مسئولین استانی باید بدانند وجود نیروهای مسلح برای امنیت و احساس آرامش در استان است.

وی افزود :نیروهای مسلح پیروی محض از ولایت و مقام معظم رهبری را برای خود یک خدمت و وظیفه می دانند.

 امیر محمد خوش قلب با اشاره به اینکه در سراسر کشور افسران در قالب ۱۶ محور از دانشگاه ستاد ارتش مشغول تحصیل هستند، اظهار کرد: افسرانی که آموزش های تئوری را در دوره دافوس می بینند و با بازدید های میدانی آموزش خود را تکمیل می کنند به عنوان فرماندهان آینده ارتش منصوب خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار داشت:ارتش یک کلمه طیبه است و مسئله دفاع از نظر اسلامی و انسانی با هیچ چیز قابل مقایسه نیست و خداوند آن را واجب کرده است.

عبادی افزود:کشوری که نیروی نظامی ضعیفی داشته باشد نتیجه آن تعدی به ناموس مردم آن کشور می‌شود لذا ایجاد امنیت در جامعه نیازمند نیروی نظامی قوی و مقتدر است.

وی ادامه داد : ارتش جمهوری اسلامی ایران هم از جهت انسانی و هم از جهت اسلامی دارای اهمیت است و ایجاد امنیت در جامعه از مشترکات در ارزش‌های اسلامی است.

انتهای پیام/ک

نیروهای مسلح همواره آماده دفاع از اقتدار و امنیت کشور هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.