ملی پوش والیبال کشورمان گفت:امسال جوانان خوبی به تیم ملی بزرگسالان راه یافته اند و برای رسیدن به هارمونی لازم نیاز به زمان دارند.

قائمی:بازیکنان مستعد خوبی در تیم ملی حضور دارند/ آینده متعلق به جوانان استفرهاد قائمی دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط این روز‌های تیم ملی والیبال اظهار کرد: تمرینات تیم ملی چند هفته‌ای است که به صورت فشرده در ۲ نوبت صبح و عصر زیر نظر کادرفنی پیگیری می‌شود. تمام بازیکنان برای موفقیت تیم ملی تلاش می‌کنند و تمام تمرکزشان را روی این موضوع گذاشته اند تا بتوانند با کسب نتایج خوب دل جامعه ورزش و مردم را شاد کنند.

او درباره حضور جوانان در بدنه تیم ملی والیبال گفت:امسال جوانان خوبی به تیم ملی بزرگسالان راه یافته اند. با توجه به اینکه این نفرات جوان هستند، برای با تجربه شدن و رسیدن به هارمونی لازم نیاز به زمان دارند تا بتوانند با تجربه شوند. حضور در مسابقات بین المللی، برد و باخت یکی از عواملی است که می‌تواند در این راستا به آن‌ها کمک زیادی کند.

قائمی در ادامه تصریح کرد:امیدوارم بازیکنان با تجربه، کادرفنی و مدیران تیم ملی شرایطی را فراهم کنند تا بتوانیم در همان آمادگی بالا و ریتمی که هستیم باقی بمانیم. جوانان با استعدادی در والیبال حضور دارند و به خوبی تمرینات شان را پیگیری می‌کنند. همیشه با تمام وجود در زمین تمرین می‌کنند و آینده هم متعلق به این جوانان است. امیدوارم از این شانسی که نصیب شان شده به درستی استفاده کنند و بتوانند شایستگی هایشان را به اثبات برسانند.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی درباره بازی‌های تدارکاتی توضیح داد:لیگ اروپا تازه شب گذشته به پایان رسید و برای رسیدن به شرایط لازم والیبالیست‌ها به مقداری استراحت نیاز دارند تا بتوانند به شرایط خوب گذشته باز گردند. مطمئنا برگزاری بازی‌های دوستانه با سایر کشور‌ها بدون حضور ملی پوشان آن کشور‌ها نمی‌تواند چندان برای ما مثمرثمر باشد. مسئولان ۲ بازی دوستانه را برای تیم ملی در نظر گرفته اند که برگزاری این دیدار‌ها در راستای آماده سازی تیم ملی برای حضور در مسابقات پیش رو مفید باشد.

انتهای پیام/

اظهارات قائمی درباره آخرین شرایط تیم ملی والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار