رویداد کارآفرینی و فناوری در بخش کشاورزی با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالحمید اسماعیلی رئیس بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به برپایی دومین رویداد کارآفرینی و فناوری در بخش کشاورزی گفت: این رویداد زمینه ارتباط علاقه‌مندان به عرصه کارآفرینی را با فعالان در این عرصه فراهم می‌کند.

وی بیان کرد: گیاهان دارویی، چرم، سیستم مداربسته کنترل گلخانه، کیک و کلوچه، عرقیات، پرورش کبک و تولید و فرآوری خرما از جمله عرصه‌های اقتصاد مقاومتی است که در این رویداد شرکت کردند.

اسماعیلی با بیان اینکه ۲۰ نفر از کارآفرینان با همکاری بسیج سازندگی موفق به اشتغالزایی شده اند، افزود: این کارآفرینان از شهر‌های فیروزآباد، بوانات، کوار، استهبان، گراش، نی ریز، شیراز، پاسارگاد و جهرم در این رویداد شرکت دارند.

وی ادامه داد: ساعت بازدید از این رویداد ۷ صبح تا ۵ عصر است، که این رویداد در مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی استان فارس در حال برگزاری است و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید و آشنایی با ایده‌های کارآفرینی مراجعه کنند.

گفتنی است، این رویداد شامل فضای نمایشگاهی و کارگاه آموزشی است که از ۱۷ اردیبهشت ماه آغاز به کار کرده و تا ۱۹ اردیبهشت ماه ادامه دارد.
انتهای پیام/ت

برگزاری رویداد کارآفرینی و فناوری بخش کشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار