خاطرات آیت‌الله ایمانی از دوران مبارزات انقلاب اسلامی در قالب کتاب منتشر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدی پوریزدان‌پرست مسئول ادبیات پایداری حوزه هنری استان فارس با اشاره به اینکه حوزه هنری استان فارس از چندی پیش کار ثبت خاطرات آیت‌الله ایمانی از دوران انقلاب اسلامی را انجام داده بود، گفت: این خاطرات در آینده در قالب کتاب چاپ و منتشر می‌شود.

وی با بیان اینکه پرداختن به زندگی بزرگان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در استان فارس از برنامه‌های اصلی دفتر ادبیات پایداری است، افزود: کار جمع آوری خاطرات و نگارش کتاب برعهده حجت‌الاسلام رضا صنعتی بوده است.

پوریزدان‌پرست همچنین از انتشار کتاب‌ های با موضوع شهدای استان خبر داد و ادامه داد: به مناسبت سوم خرداد کتاب «ستاره سهیل» که به زندگی و خاطرات شهید اسلامی‌نسب می‌پردازد، رونمایی می‌شود.

وی اظهار کرد: این کتاب به قلم مجید ایزدی نگاشته شده و در مراسم شب خاطره که ۴ خردادماه با کمک مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت استان فارس رونمایی می‌شود.

مسئول ادبیات پایداری حوزه هنری استان فارس با اشاره به دیگر کتاب‌های در دست چاپ حوزه هنری استان فارس، تصریح کرد: کتاب‌هایی با موضوع علما، بزرگان انقلاب اسلامی و شهدای استان فارس در دست اقدام است که با اتمام هر کدام مراسم رونمایی از آن‌ها انجام می‌شود.
انتهای پیام/ر

انتشار کتاب خاطرات آیت‌الله ایمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.