امام جمعه مشهد گفت: کار‌های بسیار خوب و سرمایه گذاری‌های عظیمی در امور زیرساختی و تقویت سرور پیام رسان‌های داخلی انجام شده است.

در امور زیرساختی و تقویت سرور پیام رسان‌های داخلی سرمایه گذاری خوبی شده استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ آیت الله سید احمد علم الهدی امروز در گردهمائی ائمه جمعه استان خراسان رضوی افزود: در این زمینه آستان قدس رضوی کارهای مثبتی انجام داده که در تقویت پیام رسان های داخلی موثر است.
 
وی گفت:در هیچ جای دنیا این طور نیست که بگویند دشمنی که راهی پیدا کرده تا انواع جنایت، فسق و فجور و حرکت‌های امنیتی و دزدی‌های مختلف را در بالا کشیدن اموال مردم  انجام دهد، آزاد باشد.

نماینده ولی فقیه درخراسان رضوی افزود: اسم این کار‌ها آزادی نیست بلکه توسعه فسق و فجور و فحشا است، دزد و تروریست را آزاد نمی‌گذارند که هر کار می‌خواهد به نام آزادی انجام دهد.

آیت الله علم الهدی  با بیان اینکه امامان جمعه مسئولیت سختی در این زمینه دارند گفت: در این شرایط نگه داشتن کشور ،جامعه و مردم پای دین، انقلاب و اسلام  کار ساده و کوچکی نیست و این رنج و زحمت برای ما جز ذخیره آخرت به چیزی نمی‌ارزد.
 
انتهای پیام//ا.س
 

گردهمایی ئمه جمعه استان خراسان رضوی

برچسب ها: فضای مجازی ، تلگرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار