رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح نیروی انتظامی را سربلند در مواجهه با حوادث دی‌ماه گذشته و فروردین امسال دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار سرلشکر محمدباقری، رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به حوادث دی ماه سال گذشته گفت: حوادث دی‌ماه گذشته و فروردین امسال سنگ محکی بود که نیروی انتطامی نشان داد در هنگام مواجهه با حوادث چگونه عمل کند که بحمدالله سربلند از این میدان بیرون آمد و این افتخاری برای نیروی انتظامی است که مراقب بود با حداقل درگیری، بدون آسیب به مردم و جلوگیری از خسارت صحنه‌‌ها را مدیریت کند.

وی بیان داشت: اهمیت استان ایجاب می‌کند که عزیزان ما با جان و دل در بخش‌های مختلف مأموریت‎های خود را به نحو احسن اجرا کنند.

سردار سرلشکر محمدباقری با اشاره به روش دستیابی به مطالبات با اعتراض افزود: البته باید صف مردم شریف را از تعداد اندکی که روش دستیابی به مطالبات را با اعتراضات خشونت آمیز مخلوط می‌کنند و به اشتباه به خیابان می‌آیند را تفکیک کرد و نیروی انتظامی این موضوع را به خوبی درک و همین گونه عمل می‌کند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح نیروی انتظامی در پایان گفت: حتماً مردم شریف ما در خوزستان اگر مشکلاتی دارند، موضوعات را به صورت قانونی پیگیری می‌کنند و در هر صورت نیروی انتظامی نیرویی است که شبانه روز در حال انجام مأموریت است و باید از همرزمان ما در این نیرو، پایوران، سربازان و خانواده‌های این مجموعه قدرشناسی داشته باشیم.

انتهای پیام/م

تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی برای نظم و امنیت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.