سرمربی تیم واترپلو سایپا گفت: تیم نفت امیدیه با راه انداختن جنجال به هدفش که حضور درجام باشگاه‌های آسیا بود رسید.

مهدی پنام تاش سرمربی تیم واترپلو سایپا در گفت وگو با خبرنگار پایه وآبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره حواشی بازی فینال سوپر لیگ واترپلو گفت: درگیری های پیش آمده میان  تماشاگران رخ داده است، چرا تیم ما باید کناره گذاشته شود. من بر اساس فیلم ها ثابت می کنم درگیری ها بعد از 5 تا 6 دقیقه تمام می شود اما باز هم بازیکنان امیدیه به سمت تماشاگران می دوند و درگیری را ادامه دهند تا هر دو تیم حذف شوند.

او افزود: سایپا 10 بر 7 از امیدیه پیش بود. ما با یک تساوی هم می توانستیم قهرمان سوپر لیگ شویم چون باخت نداشتیم اما امیدیه از دانشگاه آزاد باخته بود. چرا باید تماشاگران ما جوی راه بیندازند تا بازی متوقف شود. فیلم ها باید بازبینی شود. این بازیکنان امیدیه بودند که آغاز کننده تحریکات بودند. در این میان تنها سایپا متضرر شده است. در همه بازی ها نفت امیدیه جنجال به پا می کند و دودش به چشم من وبازیکنانش می رود.

پنام تاش اظهارکرد: بر اساس برنامه ریزی که اول فصل انجام شد قرار بر این شد تیم اول لیگ برتر و تیم اول سوپر لیگ به جام باشگاه های آسیا بروند و درصورتی که قهرمان لیگ برتر و سوپر لیگ یکی باشد تیم دوم لیگ برتر راهی آسیا شود. با این توصیفات و قهرمانی دانشگاه  آزاد در لیگ برتر و سوپر لیگ، نفت امیدیه به عنوان نائب قهرمان لیگ به مسابقات آسیایی می رود. این همان چیزی بود که تیم نفت امیدیه می خواست. باشگاه سایپا هزینه های زیادی برای این رشته کرده است و حق دارد ما را بازخواست کند. ما باید به باشگاه جواب بدهیم. سایپا  باید برابر امیدیه فقط  ببازد.

سرمربی تیم سایپا تصریح  کرد: چرا نفت امیدیه با همه مشکل دارد. ما، دانشگاه آزاد، نیروی زمینی ارتش و گچساران همه مقابل این تیم با مشکل مواجه شده اند.

او بیان کرد: در دیدار پایانی فیناترافی دو تیم مالت و ایران به دلیل درگیری بازیکنان خارج از استخر و گرفتن کارت قرمز دیسکالیفه شدند اما در دیدار پایانی سایپا و امیدیه تماشاگران با بازیکنان نفت امیدیه درگیر شدند. مطمئنا اگر گذشته با این اتفاقات محکم برخورد می شد امروز شاهد این مسائل نبودیم. برای همان اتفاقات بازی ایران ومالت که درسطح بین المللی رخ داد تنها به درج پرونده واحکام تعلیقی بسنده شد، مشخص نیست برای این بازی چه تصمیمات گرفته شود.

انتهای پیام/

اظهارات پنام تاش درباره حاشیه های سوپرلیگ واترپلو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار