مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: سال گذشته ۳۱ نفر در مرکز خانه سلامت دختران پذیرش و به آنان بیش از هزار و ۸۰۰ خدمت داده شد.

وارثی مدیر کل بهزیستی استان در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ وارثی مدیر کل بهزیستی استان افزود: در این مدت برای این مرکز بیش از ۳۲۲ میلیون ریال هزینه شده است.

وی اضافه کرد: در این مرکز از دختران در معرض آسیب‌های اجتماعی حاد نگهداری و به آنان خدمات کسب استقلال اقتصادی و اجتماعی داده می‌شود.

مدیر کل بهزیستی استان در ادامه از پذیرش ۸۰ نفر در مرکز بازپروری دختران و زنان آسیب دیده اجتماعی در سال گذشته خبر داد و گفت: برای این مرکز بیش از ۸۸۵ میلیون رال هزینه شده است.

وارثی با اشاره به فعالیت حمایت اجتماعی از مبتلایان به اختلال هویت جنسی (ts) گفت: برای ارتقای کیفیت زندگی به مبتلایان، خانواده‌های آنان از طریق حمایت‌های اجتماعی و روانشناختی آموزش‌های لازم داده می‌شود.

وی اضافه کرد: پارسال به ۱۴ نفر که مبتلا به اختلال هویت جنسی بودند، ۶۵۷ خدمت داده شد.

مدیر کل بهزیستی استان در ادامه به فعالیت‌های مرکز خانه امن اشاره کرد و گفت: در این مرکز از زنان و دختران در معرض خشونت خانگی حمایت می‌شود.

وارثی اضافه کرد: پارسال برای توانمند سازی ۱۰ نفر که در این مرکز پذیرش شده بودند هزار و ۶۲۴ خدمت ارائه شد.

وی گفت:همچنین سال گذشته تیم کاهش طلاق اختلالات و مشکلات ۳ هزار و ۲۳۸ متقاضی طلاق را بررسی کردند و ۱۴ هزار و ۸۱ خدمت در زمینه ایجاد سازش و حفظ انسجام خانواده ارائه دادند.

وارثی در ادامه از شناسایی ۲۲۰ کودک کار و خیابانی در سال گذشته خبر داد و گفت: در این مدت برای این کودکان ۲ میلیارد و ۵۲۱ میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام /

برای مرکز خانه سلامت دختران قزوین ۳۲۲ میلیون ریال هزینه شده است

برچسب ها: بهزیستی ، توانبخشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.