اخبار ورزشی از گلبال، فوتسال و اسکیت را در روز سه شنبه هجدهم اردیبهشت در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ دعوت ورزشکار قزوینی به اردوی رقابت‌های جهانی و آسیایی گلبال، درخشش بانوی قزوینی در رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا و انتخاب رئیس هیات اسکیت استان از اخبار ورزشی امروز قزوین است.

دعوت گلبالیست قزوینی به مرحله جدید اردوی تیم ملی گلبال بزرگسالان

دبیر هیات نابینایان و کم بینایان استان گفت: محسن جلیلوند از قزوین به چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی گلبال فراخوانده شد.

نادر جهانبخش افزود: چهارمین اردوی تیم ملی گلبال مردان با حضور هشت بازیکن از فردا در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران آغاز می‌شود.

ملی پوشان خود را برای شرکت در مسابقات جهانی سوئد- ۲۰۱۸ و بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا آماده می‌کنند.

برد پر گل تیم ملی فوتسال با گلزنی بانوی قزوینی

بانوی قزوینی در برد پر گل تیم ملی فوتسال، ۳ گل به ثمر رساند.

دبیر هیات فوتبال استان گفت: در ادامه رقابت‌های فوتسال بانوان قهرمانی  آسیا ۲۰۱۸- تایلند، تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان که در ترکیب خود از فاطمه اعتدادی ملی پوش قزوینی بهره می‌برد، در یک بازی یک طرفه با حساب ۹ بر صفر ازبکستان را شکست داد.

فاطمه اعتدادی در این بازی ۳ گل برای کشورمان به ثمر رساند.

محمود عبدالهی افزود: تیم ملی فوتسال بانوان کشور مان در اولین بازی خود برابر ترکمنستان جشنواره گل به راه انداخت و این تیم را با نتیجه مقتدرانه ۱۴ بر صفر شکست داد که سهم اعتدادی ۵ گل بود.

وی خاطر نشان کرد: تیم ملی فوتسال کشورمان در پایان دور مقدماتی با ۲ پیروزی و ۶ امتیاز بعنوان تیم صدرنشین راهی مرحله دوم شد.

در مرحله یک چهارم نهایی تیم ملی فوتسال چین، حریفان ملی پوشان کشورمان خواهد بود.

بانوان فوتسالیست کشورمان سال گذشته در اولین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا عنوان قهرمانی را کسب کرده بودند و برای دفاع از قهرمانی خود در قاره کهن برابر حریفان صف آرایی می‌کنند.

رئیس جدید هیات اسکیت استان انتخاب شد

در پایان مجمع هیات اسکیت استان که با حضور رئیس فدراسیون و اعضا مجمع در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، میلاد حکمی برای چهار سال سکان هدایت این ورزش را بر عهده گرفت.

حکمی با ۱۰ رای بعنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

حکمی پیش از این بعنوان دبیر هیات اسکیت استان بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار