تصاویری از دوچرخه هایی که با چوب طبیعی ساخته شده ا ند را مشاهده می کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دوچرخه  از جمله وسیله نقلیه ای است که در تمام دوران زندگی می توان از آن استفاده کرد و در دنیای امروز  این وسیله نقلیه  می‌تواند راه حل مناسبی برای بسیاری از معضلات زیست‌محیطی و ترافیکی در شهرهای بزرگ باشد. علاوه بر این، با استفاده از این وسیله‌ می‌توان اندکی از کم تحرکی طول روز را هم جبران کرد.

طرح و مدل دوچرخه از گذشته تا امروز تغییرات زیادی داشته است به گونه‌ای که  پیشرفت تکنولوژی باعث شده که این وسیله به صورت برقی  تهیه و تولید شود اما افرادی وجود دارند که با خلاقیت خود سعی دارند با متریال متفاوت دست به تولید دوچرخه های جالب و مورد توجه بزنند.

در همین راستا پیرمردی ۶۷ ساله چینی دوچرخه ای از جنس چوب طبیعی ساخته  است که در اندازه‌ای بزرگتر  از حد استاندارد دوچرخه‌های موجود دربازار است. سازنده این دوچرخه از ۱۷ سالگی کار خود را با کنده‌کاری‌های چوبی آغار کرد، و برای  ساخت این دوچرخه حدود دو ماه زمان صرف  کرده است. گفتنی است ؛  این دوچرخه چوبی ۲.۸ متر طول و ۱.۳ ارتفاع دارد و تمام قطعات آن به جز ده پیچ و زنجیر چرخش چوبی است.
در ادامه تصاویر این دوچرخه چوبی را مشاهده می کنید.









انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار