قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی بر ضرو‌رت افزایش کیفیت و توسعه روت‌های پروازی فرودگاه یزد تاکید کرد.

 قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی  درگفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ بر ضرو‌رت افزایش کیفیت و توسعه روت‌های پروازی فرودگاه یزد تاکید کرد وگفت: فرودگاه این شهر باید نقش مهم خود را در مثلث گردشگری شهر‌های یادشده به خوبی ایفا کند.

حسین اسفندیاری با اشاره به اینکه  روزانه به طور متوسط ۲۰ سورتی پرواز در این فرودگاه انجام می‌شود افزود: فعالیت‌ها و خدمات در فرودگاه‌های یزد، اصفهان و شیراز به عنوان مقصد مثلث صنعت گردشگری ایران در این حوزه توسعه می‌یابد.

وی از  فرودگاه این شهر از یزد، اصفهان و شیراز به عنوان دروازه ورود گردشگران داخلی و خارجی به ایران در صنعت هوایی یاد کرد.

قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها تصریح کرد: کهن شهر یزد از منظر گردشگری فرهنگی، تاریخی و طبیعی جاذبه‌های مختلفی دارد، ضروری است، طبق اهداف توسعه گردشگری، خطوط هوایی داخلی و خارجی بتوانند مسافران را مستقیما به این شهر منتقل کنند.

اسفندیاری با اشاره به  توسعه فرودگاه یزد با رودیکرد گردشگری افزود: لازم است ساخت ساختمان تکنیکال بلاک، توسعه ترمینال‌ها، ارتقا خدمات و کیفیت، تمیزی فرودگاه، امکان برقراری شبکه پرواز از نقاط مختلف کشور و نیاز‌های گردشگری مورد توجه قرار گیرد.

فرودگاه یزد مقصد و مبدأ پرواز تهران، مشهد، اهواز، کیش و بندرعباس در پرواز‌های داخلی و شهر‌های نجف، بغداد، دمشق، جده و مدینه در پرواز‌های بین المللی است که جابه جایی مسافر در این مسیر‌ها با همکاری ۱۰ شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی صورت می‌گیرد.

فرودگاه یزد، دهمین فرودگاه ایران از نظر ترافیک هوایی و مسافری است که سالانه حدود ۵۵۰ هزار نفر مسافر از خدمات آن استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/ی

فرودگاه یزد باید نقش مهم خود را در مثلث گردشگری به خوبی ایفا کند

برچسب ها: هواپیما ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار