رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ارومیه ازانجام عملیات راهداری و راهسازی در قالب ۷ پروژه دربخش مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛صادق حبیب زاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ارومیه از عملیات اصلاح و ترمیم آسفالت راه روستایی ورمزیار در بخش مرکزی خبر داد و گفت: این عملیات با اعتباری بالغ بر ۲۴۰۰ میلیون ریال توسط شرکت پیمانکاری طرف قرارداد به طول ۶۰۰ متر به پایان رسید.

این مقام مسئول از اجرای پروژه دیگری در این بخش خبر داد و افزود: مرمت پل روستای بالانج که شامل تعریض پل ۴ دهنه ۱۰ متری است با اعتبار ۶۵۰۰ میلیون ریال در مراحل پایانی قرار دارد وعبور و مرور ایمن جمعیتی بالغ بر ۲۲۰۰ نفر بزودی محقق می‌شود.

وی اجرای ۵ پروژه دیگر در بخش مرکزی را از اهم اقدامات این حوزه برشمرد و یادآور شد: عملیات اصلاح و ترمیم آسفالت راه‌های روستایی الیاس آباد، گلمرز، محمودآباد-مبارک آباد، جانویسلو، دارغالو جمعاٌ بطول ۵/۷ کیلومتر در برنامه کاری اداره طی سال جاری قرار گرفته و هم اکنون در مرحله عقد قرارداد با پیمانکاران هستیم.

حبیب زاده یاد آورشد:از مجموع ۲۸۸ روستای راه روستایی بخش مرکزی ۲۵۵ روستا آسفالته هستند و هم چنین طبق آمار ۹۷ درصد خانوار این بخش از راه ایمن آسفالته بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ن.م

اجرای ۷ پروژه راهسازی و راهداری در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.