نصرت اللهی گفت: شرایط نمایشگاه امسال بسیار بهتر است و نه‌تنها کمیت افراد،؛ بلکه کیفیت حضور مردم هم افزایش یافته است.

کیفیت حضور بازدیدکنندگان در نمایشگاه کتاب تهران افزایش یافته استبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آرش نصرت‌اللهی؛ نویسنده و شاعر ضمن خوشحالی از استقبال مردم از نمایشگاه کتاب گفت: استقبال مردم با در نظر گرفتن زمان، بسیار رضایت‌بخش است و من طی گفتگویی که با دوستان شاعر و نویسنده‌ام داشتم، به این نتیجه رسیدم که شرایط نمایشگاه امسال بسیار بهتر است و نه تنها کمیت افراد افزایش یافته؛ بلکه کیفیت حضور هم افزایش یافته و مردم هدفمند به نمایشگاه آمده‌اند.

وی همچنین درباره‌ تاثیر نقش خود بر افزایش فرهنگ کتاب‌خوانی اظهار کرد: خاستگاه نوشتن و شعر که من بیشتر بر آن تسلط دارم، اندیشه است. بنابراین اگر ما تولید اندیشه‌ خوب و باکیفیت را در پروسه‌ تولید متن داشته باشیم، قطعا شرایط بهتری خواهیم داشت، به‌گونه‌ای که اگر بخواهیم در مورد چیزی صحبت یا تبلیغ کنیم، این موضوع سینه‌به‌سینه منتقل شود و رسیدن کلمات در دست مردم بدرستی انجام شود.

نصرت‌اللهی در مورد مدت زمانی که برای مطالعه وقت می‌گذارد، خاطرنشان کرد: من در گذشته، مطالعه‌ی هدفمند بیشتری داشتم، ولی امروزه با توجه به شلوغی و افزایش سرعت زندگی قطعا از میزان مطالعه‌ی من کم شده و من در چالش میان کتاب خواندن و کتاب نخواندن در حرکت هستم.

وی ادامه داد: هر وقت که وارد کتاب‌فروشی می‌شوم، احساس کوچکی می‌کنم؛ چرا که می‌دانم بسیاری از اندیشه‌ها و متن‌ها هست که نخوانده‌ام. این موضوع برای من و خیلی‌های دیگر دغدغه است. از نظر من میزان مطالعه‌ی مجازی هم اگر با کیفیت باشد، قطعا می‌تواند کارساز باشد و به مخاطبان کمک کند.

انتهای پیام/

تاثير مطالعه مجازی بر انديشه ورزی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار