نامزد پیروز و رئیس کمیته اجرایی جنبش امل گفت مردم لبنان با رای دادن به نامزد‌های محور مقاومت در انتخابات پارلمانی این کشور، وفاداری خود را به خون شهدا به اثبات رساندند.

رئیس کمیته اجرایی جنبش امل لبنان: رای دادن به نامزدهای محور مقاومت، اعلام وفاداری به خون شهدا بودبه گزارش حوزه  تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اینترنتی العهد لبنان، محمد نصرالله، نامزد پیروز و رئیس کمیته اجرایی جنبش امل، درباره انتخابات پارلمانی روز گذشته لبنان گفت: مردم با رای دادن به نامزد‌های محور مقاومت، وفاداری خود را به خون شهدا به اثبات رساندند.

محمد نصرالله همچنین افزود: این پیروزی و شادی‌های امروز ملت ما نتیجه وابسته بودن مردم ما به محور مقاومت است؛ محوری که امروز با توافق حزب الله و جنبش امل به خوبی محافظت می‌شود.

وی این سخنان را در مراسم با شکوهی که در روستا‌ها و شهرک‌های بقاع غربی برگزار شد، اظهار کرد. او گفت: این پیروزی هدیه ملت ماست. ملتی که همواره وفادار خون شهدا و درد و رنج‌های زخمی‌ها و اشک یتیمان و بیوه زنان و مصیبت زدگان بوده است و این وفاداری را ملت با حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب نامزد‌های محور مقاومت به اثبات رساند.

نصرالله همچنین در پایان اظهارات خود تاکید کرد: از طرف خودم و همه کسانی که در این انتخابات پیروز شدند می‌گویم که ما با بالاترین نسبت وفاداری به این ایثارگری‌ها که چندین دهه به ثبت رسیده است وفادار خواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار