عضو فراکسیون امید گفت: ایران همواره چه با برجام و چه بی برجام، قدرتمندانه و باعزت به مسیر خود ادامه می‌دهد.

یحجت‌الاسلام احمد مازنی نماینده مردم تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به احتمال خروج آمریکا از برجام، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی پیش از برجام، ایران را محور شرارت و خشونت معرفی کرده بودند که به هیچ وجه اهل گفت‌وگو و مذاکره نیست، اما ما با حضور پای میز مذاکره با گروه 1+5 و رسیدن به توافق جامع اقدام مشترک به دنیا ثابت کردیم که قدرت چانه‌زنی و مذاکره ایران بسیار بالاست.

وی ادامه داد: پیش از برجام آمریکایی‌ها می‌گفتند ما همه دنیا هستیم، اما یکی دیگر از تاثیرات خوب برجام آن است که امروز دیگر آمریکا در کنجی قرار گرفته است.

نماینده مردم تهران متذکر شد: پس از انعقاد برجام و در مرحله اجرای آن هم ثابت کردیم که کاملا به رعایت تعهدات خود پایبند هستیم و پای تمام این موارد می‌ایستیم.

مازنی با بیان اینکه ترامپ همچنان هارت و پورت‌های زمان انتخاباتش را با همان ادبیات ادامه می‌دهد، تصریح کرد: وقتی رئیس‌ جمهور آمریکا درباره برجام می‌گوید که قرارداد بدی بود چون پول زیادی به ایران دادیم، حاکی از نگاه کاسب‌مابانه اوست.

نماینده مردم تهران با تاکید بر اینکه ما به هیچ‌وجه نباید منتظر 22 اردیبهشت باشیم، چراکه شرایط عادی خودمان را داریم، اظهار کرد: در 40 سال پس از انقلاب در برابر هر خطری از موجودیت کشورمان دفاع کرده‌ایم و با وجود چنین سابقه و پیشینه‌ای نباید توجهی به تصمیم ترامپ در این روز داشته باشیم، ایران همواره چه با برجام و چه بی برجام، قدرتمندانه و باعزت به مسیر خود ادامه می‌دهد.

نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: به جای 22 اردیبهشت، نگرانی ما بیشتر باید از این بابت باشد که مبادا از درون کشورمان صدایی که به گوش دنیا می‌رسد، واحد نباشد و ناهماهنگی و عدم انسجام و اختلافات جناحی وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار