سرانجام امتیاز تیم برق جدید فارس به باشگاه قشقایی واگذار شد.

سید محمد رضا حسینی سرپرست باشگاه برق جدید فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: پس از مذاکرات بسیار، سرانجام امتیاز تیم برق جدید فارس به باشگاه قشقایی واگذار شد، تا این تیم پرطرفدار شیرازی در فصل ۹۸-۹۷ لیگ دسته یک فوتبال کشور حضور یابد.

حسینی از رقم واگذاری این امتیاز صحبتی به میان نیاورد.

محمد علی تابع بردبار مالک برق جدید هم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: علی رغم درخواست‌های خوبی که از خارج از استان داشتیم، خواستیم امتیاز برق در شیراز بماند و در اختیار هواداران فوتبال دوست قشقایی قرار گیرد.

باید منتظر ماند و دید در فصل آینده مسابقات دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور تیم قشقایی با تدارکات و آمادگی خوبی وارد رقابت‌ها خواهد شد و یا مانند برق جدید، زنگ تفریحی برای سایر رقبا می‌شود.

همچنین اشکان نجف پور مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ابراز امیدواری کرد با توکل به خدا و دعای خیر مردم در فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال، باعث شادی هواداران شوند و نشاط و شادابی را برای مردم فوتبال دوست استان فارس، به ارمغان بیاورند.

انتهای پیام/ن

 تیم برق جدید فارس واگذار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار