دستگیری زن کلاهبردار با ۳۰ فقره کلاهبرداری در اراک /کارآگاهان در جستجوی همدستان

کارآگاهان پلیس استان مرکزی زنی با ۳۰ فقره کلاهبرداری در اراک را دستگیر کردند.

دستگیری زن کلاهبردار با ۳۰ فقره کلاهبرداری در اراک /کارآگاهان در جستجوی همدستانبه گزارش  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  سرهنگ سید نورالدین حسینی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری زن کلاهبردار با ۳۰ فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد ریال در اراک خبر داد.

سرهنگ حسینی گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در اواخر سال گذشته در خصوص کلاهبرداری و تشکیل پرونده در این رابطه، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شده اواخر سال گذشته خانمی ناشناس تحت عنوان مسافر در خودرو‌های عمومی و یا شخصی خود را کارمند ادارات دولتی و منتسب به افراد و شخصیت‌های با نفوذ که توانایی حل مشکلات مردم در ادارات دولتی را دارد معرفی کرده و با وعده‌های واهی از آنان مبالغی وجه نقد دریافت کرده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در تحقیقات پلیس آگاهی، محل اختفای فرد کلاهبردار در اراک شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به اعتراف متهم به ۳۰ فقره کلاهبرداری از شهروندان در اراک به مبلغ یک میلیارد ریال، گفت: مراحل تکمیل تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد و ۲ نفر همدست وی نیز شناسایی شده و تلاش برای دستگیری ۲ متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/ج

کارآگاهان استان مرکزی در جستجوی همدستان زن کلاهبردار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.