رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: ما از راهپیمایی بازگشت حمایت می کنیم و به نبرد امنیتی، اطلاعاتی و نظامی علیه دشمن ادامه می دهیم.

امروز مقاومت وارد نبردی فراگیر با رژیم صهیونیستی شده استبه گزارش حوزه  تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) امروز یکشنبه 16 اردیبهشت در مراسم تشییع پیکر 6 شهید گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس که روز گذشته در انفجاری در باریکه غزه به شهادت رسیدند، گفت: مقاومت مردم فلسطین وارد نبردی فراگیر با صهیونیست ها شده است و ضربات سختی به دشمن وارد و در نهایت پرچم پیروزی و آزادی سرزمین فلسطین را به اهتزاز درخواهد آورد.

وی تاکید کرد: گروه های مقاومت فلسطین و در راس آن حماس و ارتش قسام وارد نبردهایی در جبهه های مختلف امنیتی، مردمی و سیاسی شده اند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) افزود: شهادت این تعداد از افراد رخدادی ناگوار است، اما آنها وارد یک عملیات قهرمانانه امنیتی و اطلاعاتی پیچیده شدند و توانستند مقاومت و عمق امنیتی آن را حفظ کرده و صدها عملیات امنیتی اطلاعاتی را خنثی کنند.

هنیه ادامه داد: این مبارزان شهید فلسطینی وارد نبردی مخفیانه با دشمن صهیونیستی شده بودند که به جنگ مغزها معروف است تا عملیات های اطلاعاتی دشمن را که بسیاری از آن بی خبرند، خنثی کنند.

رئیس دفتر سیاسی حماس تصریح کرد: نبرد با دشمن صهیونیستی مراحل مختلف و فراز و نشیب هایی را پشت سر می گذارد و این مسئله تنها موجب افزایش قدرت، ایمان و اعتماد به نفس مقاومت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز در مرحله ویژه ای از جهاد، مقاومت و شهادت قرار داریم و پیکرهای پاک شهدای خود را در دیرالبلح و غزه سربلند تشییع می کنیم.

هنیه یادآور شد: گردان های قسام نه تنها از حماس، بلکه از عموم ملت فلسطین و تمامی گروه های مقاومت دفاع می کند.

وی ادامه داد: ما از راهپیمایی های «بازگشت» حمایت می کنیم و به نبرد امنیتی، اطلاعاتی و نظامی علیه دشمن ادامه می دهیم و خود را برای نبرد پیروزی، بازگشت و شکستن محاصره غزه آماده می کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار