علی کریمی مطلبی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است که به نظر می رسد به همکاری خود با باشگاه سپید رود رشت خاتمه داده باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از آنکه تیم سپیدرود رشت نتایج قابل قبولی را در لیگ برتر بدست نیاورد و در خطر سقوط از لیگ برتر قرار گرفت مسئولان این تیم اقدام به استخدام علی کریمی، اسطوره فوتبال کشورمان کردند. کریمی پس از حضور در سپیدرود و پست سرمربیگری توانست با کسب نتایج دلخواه این تیم را در لیگ برتر نگه دارد.

پس از پایان مسابقات لیگ برتر مسئولان سپیدرود از کریمی درخواست کردند تا برنامه خود را برای فصل آینده ارائه کند. کریمی نیز ابتدا شرط‌هایی را برای باشگاه سپید رود گذاشت که یکی از آنها داشتن اختیار تام در این باشگاه به عنوان سرمربی بود. با توجه به کش و قوس‌های فراوان و همچنین  مشکلات مالی این تیم  به نظر می‌رسد هواداران سپیدرود باید قید مربی محبوب خود و نشستن او روی نیمکت سرمربیگری این تیم  را در فصل آینده بزنند.کریمی مطلبی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است که بوی خداحافظی می‌دهد. کریمی در این مطلب نوشت: " بعضى وقتها  اتفاقى می‌افتد،كه نمى‌توان   پيش بينى اش كرد، مثل بستن يك چمدان، مثل خدا حافظى، مثل انتظار و يا يه چيزى شبيه دلتنگى."

آیا علی کریمی از سپیدرود رشت جدا می شود؟ +عکس

بیشتر بخوانید:

ماجرای به توافق نرسیدن علی کریمی و سپیدرود فاش شد

علی کریمی و سپیدرود به بن بست خوردند

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار