همزمان با هفته کارگر ، از فعالان نمونه کارگری در آذربایجان شرقی تجلیل شد.

تجلیل از فعالان نمونه کارگری آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ در بیست‌ و نهمین جشنواره امتنان ، از 11 واحد تولیدی ، صنعتی و خدماتی ، چهار کارگر و پنج گروه کار نمونه آذربایجان شرقی قدردانی شد.


شهرتی‌فرمعاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌ شرقی ،در این مراسم گفت: نرخ مشارکت نیروی کار در استان 41 درصد و سهم اشتغال بخش صنعت نیز در استان 39.7 درصد است که هر دو بیشتر از نرخ کشوری است.


وی با قدردانی از مشارکت بخش خصوصی در استان افزود: سهم بخش خصوصی در بازار کشور 83.5 درصد است که در استان این رقم به 88.1 درصد رسیده است.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه یک‌میلیون و 187 هزار نفر در استان شاغل هستند، گفت: 144 هزار نفر بیکار ثبت‌نام شده نیز در استان وجود دارد که دو درصد کمتر از نرخ متوسط کشوری است.


وی با اشاره به اینکه مفتخریم متخصصان آذربایجان در کل کشور فعال هستند، ادامه داد: خوشبختانه مسئولان دولتی با هماهنگی و همدلی در حال یافتن علاج واقعی برای حل مشکلات اقتصادی و چالش بیکاری هستند و قطعاً با همین روحیه در استان خواهیم توانست مشکلات و بحران‌های واحدهای تولیدی و بیکاری را حل کنیم.

 

انتهای پیام/

 

 تجلیل از فعالان نمونه کارگری آذربایجان شرقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.