مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: به 121 نفر از هموطنان گرفتار شده در آبگرفتگی باران در اردبیل امدادرسانی شد.

بهرام غیبی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: بر اثر آبگرفتگی حاصل از باران 27 خانوار اردبیلی دچار آبگرفتگی شده بودند که جمعیت هلال احمر اردبیل برای پشتیبانی از سازمان آتش نشانی و شهرداری به یاری این هموطنان شتافت.

وی با بیان اینکه برای امدادرسانی به این افراد 11 تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر به محل های حادثه اعزام شده بودند، تصریح کرد: 31 نفر از نیروهای عملیاتی شامل 9 تیم سیلاب و 2 تیم ارزیاب به محل حادثه اعزام شده بودند تا در خدمت هموطنان باشند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به امکانات به کار گرفته شده توسط جمعیت هلال احمر اردبیل برای امدادرسانی به گرفتار شدگان در آبگرفتگی تشریح کرد: تیم های جمعیت هلال احمر اردبیل با به کارگیری 9 دستگاه خودروی کمک دار، یک دستگاه خودروی آمبولانس و 15 دستگاه موتور پمپ به امدادرسانی مشغول بودند.

غیبی اظهار کرد: نیروهای این جمعیت اعم از امدادگران، نجاتگران، داوطلبان و پرسنل در آماده باش هستند تا در صورت وقوع حادثه ای در سریع ترین زمان ممکن به یاری هموطنان بشتابند.

انتهای پیام/ح

اعزام 11 تیم هلال احمر برای امدادرسانی در اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.