سرپرست معاونت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از راه اندازی سامانه جامع دریانوردان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،اسماعیل مکی زاده سرپرست معاونت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: بندر شهید اقدام به راه اندازی سامانه جامع دریانوردان کرده است.
وی افزود: از این پس، دریانوردان می‌توانند با مراجعه به این سامانه با دسترسی به درگاه جامع خدمات الکترونیکی، تمامی امور مربوط به آزمون‌ها و صدور اسناد دریانوردی شامل ثبت نام اینترنتی، دریافت نتایج، درخواست اینترنتی صدور گواهینامه‌ها و شناسنامه دریانوردی و پیگیری آن اقدام نموده و یا اطلاعات و اخبار لازم را از این مسیر، دریافت کنند.
سرپرست معاونت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: با بهره برداری از سامانه جامع دریانوردان، بستر یکپارچه و جامع ارائه خدمات اینترنتی به متقاضیان خدمات آزمون و صدور اسناد دریانوردی توسعه یافته است.
مکی زاده حذف رفت و آمد‌های غیر ضروری از مناطق دور و نزدیک و رفع محدودیت‌های زمانی و مکانی برای انتخاب یکی از مراکز هفت گانه آزمون و صدور اسناد دریانوردان کشور برای دریافت خدمات مورد نیاز را از جمله مزایای راه اندازی این سامانه برشمرد.
وی گفت:دریانوردان می‌توانندبا مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی بندر شهید رجایی به آدرس اینترنتی Shahidrajaeeport.pmo.ir از خدمات ارائه شده در سامانه جامع دریانوردان بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/ز

راه اندازی سامانه جامع دریانوردان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.