تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا امشب ساعت ۲۳ امشب تهران را به مقصد اوکیناوا ژاپن ترک می‌کند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا امشب ساعت 23 تهران را به مقصد اوکیناوا ژاپن ترک می کند.

در رده سنی نوجوانان در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم، مرتضی کریمی از البرز،در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم، حسین خدری از قم، در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم، عرفان داودی از همدان، در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم، کامران بصیری از مرکزی و در وزن مثبت ۷۰ کیلوگرم، حسین اسماعیلی از قزوین در این مسابقات حاضر می شوند.

در رده سنی جوانان نیز در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم علیرضا حیدری از مرکزی،در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم، علیرضا فرجی از مازندران، در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم، ابوالفضل میرزایی از مازندران، در وزن منهای ۷۶ کیلوگرم، امیرحسین کابلی از البرز و در وزن مثبت ۷۶ کیلوگرم، نوید محمدی از فارس نفرذات اعزامی به رقابت های آسیایی هستند.

مهران بهنام فر به عنوان سرمربی و رضا عزیزی به عنوان مربی تیم ملی را در این مسابقات همراهی می کنند.

گفتنی است تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان کشورمان 5 مرحله اردو را برای حضور در این مسابقات پشت سر گذاشتند و رقابت های قهرمانی آسیا در کسب سهمیه المپیک جوانان موثر است.

انتهای پیام/

حضور کاراته کاهای نوجوان و جوان روی تاتامی ژاپن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار