مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: موفقیت‌ها و افتخارات آموزشی در حوزه آموزش وپرورش، نتیجه زحمات جمع کثیری از معلمان است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان امروز یکشنبه(16 اردیبهشت)  در مراسم گرامیداشت روز معلم که در اردوگاه سلیمان خاطر سنندج برگزار شد، با اشاره به اینکه موفقیت‌ها و افتخارات آموزشی نتیجه زحمات معلمان است، گفت: همکاران فرهنگی کردستان با شرکت در مسابقات کشوری رتبه‌های برتر را کسب کرده‌اند.
وی افزود:در حوزه فضای آموزشی رتبه ۲۲، در حوزه کانون‌های فرهنگی رتبه ۲۴ کشوری و در حوزه امکانات فیزیکی در اختیار رتبه ۲۷ کشوری را داریم، اما با وجود تمامی کمبود‌ها بهترین رتبه‌ها را در سطح کشور داشته‌ایم.
قربانی کسب رتبه اول نانوی کشور توسط کردستان، کسب رتبه سوم جشنواره خوارزمی، کسب رتبه ششم کشوری در ورزش، کسب رتبه برتر کشوری در پرسش مهر را از موفقیت‌های استان کردستان عنوان کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان بیان کرد: در حوزه پوشش تحصیلی و در مجموع همه شاخص‌ها رتبه پنجم کشوری را داریم که جای تقدیر از معلمان دارد.
قربانی درادامه تمام موفقیت‌ها و پیشرفت‌های یک کشور و همچنین رسیدن به قله‌های افتخار را نتیجه زحمات معلمان دانست و
افزود:سرنوشت خوب و موفقیت آمیز دانش آموزان نتیجه تلاش ارزشمند معلمان و مدیران است؛ بنابراین باید قدردان زحمات ارزشمند این قشر فرهیخته و دلسوز باشیم.
وی خواستار افزایش اعتبارات تملک دارایی برای تامین و تکمیل فضا‌های آموزشی و تجهیزات شد و گفت: معلمان بجای اینکه به فکر خود باشند به فکر دانش‌آموزان و نیاز مدارس هستند و لازم است به این مهم توجه شود.

انتهای پیام/م

کسب رتبه اول نانوی کشور توسط استان کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.