مدیر دفتر حقوقی ورسیدگی به شکایات،شرکت توزیع برق زنجان گفت:در سال گذشته دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات این شرکت به مجموع یک هزارو نهصدو ده فقره پرونده رسیدگی کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛میرزایی مدیر دفتر حقوقی ورسیدگی به شکایات،شرکت توزیع برق زنجان کانال‌های ثبت و رسیدگی به شکایات مردمی را متعدد خواند و بر اجرای راهکار‌های بازدارنده در جلوگیری از آسیب و خسارت به بیت المال و شبکه‌های توزیع برق در سطح استان، تاکیدکرد.
وی  با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۳۹۶ تعداد  یکهزارو ۹۱۰ فقره پرونده حقوقی مورد بررسی قرار گرفت  گفت:ازاین تعداد ۲۹۱ فقره مربوط به استفاده غیرمجاز از انشعاب برق، ۷۸۷ مورد ممانعت ومزاحمت در اجرای پروژه‌های توسعه‌ای و اصلاح وبهینه سازی، ۵۶ مورد سرقت از تاسیسات و تجهیزات برق، ۷۳۹ مورد تجاوز به حریم شبکه‌های توزیع برق، ۶ مورد برق گرفتگی، و ۲۴ مورد پرونده‌های متفرقه حقوقی را شامل می‌شود.
میرزایی افزود: این شرکت از مبادی مختلف ارتباطی به منظور ارسال انتقادات وشکایات مردمی برخوردار است که از جمله آن‌ها وب سایت شرکت به آدرس www.zedc.ir، شماره تلفن ۱۱۱ سامد، مراجعه حضوری به امور‌های تابعه و وب سایت ثبت شکایات شرکت مادرتخصصی توانیر کار ثبت وگزارش درخواست‌های مردمی را انجام می‌دهد.
وی تصریح کرد: از ۱۳۷ مورد شکایات و درخواست‌های مردمی ارسال شده به شرکت تمامی درخواست‌ها رسیدگی و نتایج اقدام‌ها به مردم انعکاس یافته است.
انتهای پیام/ن

رسیدگی به یکهزار و910 فقره پرونده حقوقی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان

برچسب ها: وزارت نیرو ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.