نماینده مردم رباط کریم گفت: انتظار است دولت به تمامی بندهایی که در قانون برنامه ششم توسعه وجود دارد، عمل کند.

دولت به همه بندهای برنامه ششم عمل کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در نطق میان دستور صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی (یکشنبه 16 اردیبهشت)، اظهار کرد: باید بین مطالبات به حق مردم و حرکت تخریب گرانه تفاوت قائل شد.

وی خطاب به معاون اول رئیس جمهور گفت: شما در تلویزیون اعلام کردید نرخ دلار ۴۲۰۰ تومان محاسبه می شود؛ چه کسی تاکنون با این رقم دلار تهیه کرده است؟ بنده می گویم چرا باید مبادلات را با دلار انجام دهیم؟ ما می توانیم با کشورهای گوناگون با پول خود آنها مبادله کنیم.

سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس با بیان اینکه همه باید قانون را رعایت کنند، تصریح کرد: ما از بی‌قانونی ضرر خواهیم کرد؛ حدود 3 سال از قانون حسابرسی مسئولان می‌گذرد، تدوین آیین نامه آن در اختیار رئیس قوه است.

نوروزی با طرح این سوال که فرار از قانون و قانون گریزی چه فایده‌ای دارد، ادامه داد: انتظار است دولت به تمامی بندهایی که در قانون برنامه ششم توسعه وجود دارد، عمل کند.

نماینده مردم رباط کریم با بیان اینکه چرا دولت به ویژه وزارت نفت به قانون مناقصه‌ها و جذب افراد سالم توجهی نمی‌کند، ادامه داد: چرا از انعقاد پیمان با انسان‌های شایسته جلوگیری می‌شود؟

وی تصریح کرد: ما دشمن خارجی داریم اما نباید از ضعف‌هایمان غافل شویم؛‌ امروز در استان‌های زیادی محصولات کشاورزی روی زمین ریخته و آیا وزارت جهاد کشاورزی نباید برای آن فکری بکند؟

نوروزی با طرح این سوال که آیا نباید برای بیکاری فکری کرد، ادامه داد: مسئولان کشور باید باهم باشند ، همچنین از رئیس جمهور انتظار می‌رود اگر بازپرسی حکمی برای انسداد تلگرام صادر کرده از آن حمایت کند نه اینکه در مقابل آن ایستادگی کند.

نماینده مردم رباط کریم با بیان اینکه مقام معظم رهبری و رئیس دستگاه قضا نیز از حکم قاضی عادل تمکین می‌کند، افزود: ما نباید در مقابل حکم مسلم ایستادگی کنیم و بگوییم خودسانسوری کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: ما شبکه‌ای که صهیونیستی است و بسیاری از کشورها را بهم ریخته مسدود کردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار