رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: توافقات نهایی با برانکو صورت گرفته و قرارداد این مربی به زودی امضا می شود.

 جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس  در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت قرارداد برانکو اظهار کرد: توافقات نهایی با برانکو صورت گرفته و فقط امضای قرارداد این مربی به پایان فصل هفدهم موکول شده بود که این اتفاق هم به زودی رخ می دهد.

او درباره اینکه احتمال جدایی برانکو از پرسپولیس وجود دارد، بیان کرد: اطلاعی از این موضوع ندارم اما باشگاه پرسپولیس در بهترین شرایط خود قرار دارد و انسجام در مدیریت آینده خوبی را برای این تیم ترسیم می کند. از امکانات باشگاه باید برای پویایی فرهنگ بهره ببریم و به زیرساختارها هم توجه ویژه ای داشته باشیم.

مسئولان پرسپولیس اقداماتی در جهت رفع محرومیت پیروانی انجام دادند 

کاشانی درباره  ناراحتی  افشین پیروانی از باشگاه پرسپولیس به علت پیگیری نکردن محرومیتش تصریح کرد: محرومیت پیروانی به باشگاه پرسپولیس ارتباطی ندارد و کمیته اخلاق به علت مسائل رخ داده در تیم ملی او را محروم کرده است. البته مسئولان باشگاه اقداماتی در جهت لغو این محرومیت انجام دادند تا پیروانی بتواند در تیم ما فعالیت خود را ادامه بدهد. معتقدم محرومیت پیروانی سوء تفاهمی بیش نیست و این موضوع با گذشت مسئولان برطرف می شود.

رفتار و کردار فوتبالیست ها زیر ذره بین جامعه قرار دارد 

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره محرومیت نیک سیرت مترجم برانکو بیان کرد: من هم این خبر را شنیدم و او باید بداند که شوخی با افراد حد و اندازه ای دارد و نباید این کار را انجام می داد. به هر حال  فوتبالیست ها و افرادی که در جامعه از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند باید بدانند که رفتار و کردارشان زیر ذره بین است و باید شئونات اخلاقی را رعایت کنند.  

کاشانی درباره بازی پرسپولیس برابر الجزیره امارات تصریح کرد: بازیکنان خوبی در اختیار داریم و شرایط برای موفقیت در آسیا فراهم است . امیدوارم بازیکنان در این مقطع زمانی  با درخشش در آسیا نام پرسپولیس را جاودان کنند.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.