مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان از بازسازی و مقاوم سازی ۳ هزار و ۴۶۸ منزل مدد جویی در استان خبر داد.

مقاوم سازی 3400 منزل مدد جویی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛محمود فیضی، مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان بیان کرد:در سال 96 مبلغ 11 میلیارد و 497 میلیون تومان هزینه ساخت، خرید، بازسازی و مقاوم‌سازی‌ منزل مددجویی در استان شده است.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته 2 میلیارد و 11 میلیون تومان از جمع آوری زکات، کمک‌های خیرین، تسهیلات تأمین‌شده از محل صندوق امداد ولایت و 6 میلیارد و 517 میلیون تومان از کمک‌های دولتی برای ارائه خدمات عمرانی به مدد جویان تحت حمایت کمیته امداد استان همدان پرداخت شده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان ادامه داد: کمک به ساخت و خرید مسکن برای 177 خانواده مدد جوی شهری و کمک به تعمیر و بازسازی 2 هزار و 919 واحد از منازل مددجویان در شهر و روستا از جمله خدمات است.

فیضی در پایان ادامه داد: از دیگر خدمات کمیته امداد در حوزه خدمات عمرانی کمک به بهسازی و مقاوم‌سازی 372 واحد مسکن روستایی در سطح استان همدان بوده است.

انتهای پیام/ب

مقاوم‌سازی 372 واحد مسکن روستایی در همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.