نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: بازی‌های آسیایی جاکارتا اولین تجربه بانوان جودوکار است و ما سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم.

لیلا محمدیان نایب رئیس فدراسیون جودو در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور تیم ملی جودو بانوان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی بیان کرد:برای نخستین بار است که بانوان جودوکار ایران در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کنند و ما تمام تلاش مان را می‌کنیم تا در اولین تجربه بهترین نتیجه را بدست آوریم.

او ادامه داد: تیم ملی جودو بانوان متشکل از مارال مردانی و محدثه حسینی در رده نوجوانان، مریم بربر، شیوا جهانگیری، مهیا اکبری و نگین نظری در رده جوانان زیر نظر نلیا سرمربی ازبکستانی تیم برای حضور در مسابقات آسیایی فردا راهی لبنان می‌شود و امیدوارم برنامه ریزی حضور در اردو‌ها و مسابقات بتواند ورزشکاران کشورمان را آماده‌تر کند.

نایب رئیس فدراسیون جودو افزود: یک هفته بعد از مسابقات آسیایی، تیم ملی برای برگزاری اردو راهی مدرسه ژاپن می‌شود و تا زمان بازی‌های آسیایی جاکارتا در مسابقات دیگری نیز شرکت می‌کنیم و با ۲ یا ۳ نماینده راهی اندونزی می‌ شویم.

او درمورد نمایندگان ایران در بخش کوارش و جوجیتسو در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی عنوان کرد: در بخش جوجیتسو ۲ نفر نماینده داریم و تیم ملی در این رشته اردو‌های مختلفی را پشت سر گذاشته و تی در رقابت‌های جهانی ابوظبی کمندانی موفق به ارتقا رنکینگ جهانی خود شد.

محمدیان در ادامه تصریح کرد: در بخش کوارش نیز ۴ نماینده داریم که در حال حاضر تیم ملی کوارش بانوان در مسابقات آزمایشی جاکارتا شرکت کرده است و تاکنون توانسته دو مدال طلا و نقره بدست آورد.

او درباره پیش بینی فدراسیون در مورد عملکرد بانوان جودکار در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا گفت: در جودو کار سختی را در پیش داریم چرا که قهرمانان المپیک در آسیا حضور دارند و کشور‌های ژاپن، کره جنوبی و ازبکستان بسیار قدرتمند هستند و به نظرم بازی خوب مقابل این حریفان می‌تواند بهترین نتیجه برای ما باشد، اما دررشته کوارش و جوجیتسو به کسب مدال برنز بسیار امیدوار هستیم و این احتمال وجود دارد که تیم ملی بانوان بتواند روی سکوی سومی آسیا بایستد.

نائب رئیس فدراسیون جودو درباره تاثیر بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی روی کسب سهمیه المپیک بیان کرد: حضور در این بازی‌ها و کسب امتیاز در رنکینگ ملی پوشان تاثیر زیادی دارد و می‌توانیم یک قدم به سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو نزدیکتر شویم.

او ادامه داد: درباره ترکیب اصلی تیم‌های جودو، کوارش و جوجیتسو در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا بعد از اردوی مدرسه ژاپن و با برگزاری مسابقه انتخابی و جمع بندی عملکرد ملی پوشان مشخص می‌شود.

محمدیان در پایان خاطر نشان کرد: تیم‌های ملی جودو، کوارش و جوجیتسو از شهریور سال گذشته به صورت مستمر در اردو حضور داشتند و با شرکت در مسابقات مختل تجربه لازم را بدست آوردند. امیدوارم این برنامه ریزی باعث شود که نماینگان ایران در اولین حضور خود در باری‌های آسیایی بهترین نتیجه را کسب کنند.

انتهای پیام/

اظهارات محمدیان درباره حضور تیم ملی جودو در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار