یازدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران در دانشکاه گیلان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سعید رهسپار، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه گیلان گفت: یازدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران با شعار کارآفرینی و توسعه کسب و کار روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار می شود.

وی افزود: این کنفرانس با همکاری گروه مهندسی نساجی دانشگاه گیلان و انجمن علوم و فناوری مهندسی نساجی ایران و با هدف تبادل جدیدترین اطلاعات، پژوهش ها و تجربیات متخصصان بخش دانشگاه و صنعت برپا می شود.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه گیلان اظهار داشت: طیف وسیعی از موضوعات مرتبط با علوم و فناوری مهندسی نساجی همچون پلیمر، الیاف و مواد پیشرفته، فناوری نساجی (شامل انواع فرایندهای ریسندگی، بافندگی و تجهیزات آزمایشگاهی)، رنگرزی، چاپ و تکمیل، علوم رنگ، صنعت پوشاک، مد و طراحی، منسوجات فنی، نانوفناوری و زیست فناوری، فرش، منسوجات بی­بافت، کفپوش های ماشینی و چرم، انرژی و محیط زیست، مدیریت، کارآفرینی و توسعه کسب و کار، ابریشم و صنایع وابسته از محورهای علمی یازدهمین دوره این کنفرانس است.

رهسپار تصریح کرد: در این دوره از مجموع ۳۲۶ مقاله ارسالی به دبیرخانه کنفرانس ۳۰۲ مقاله بعد از مراحل داوری به صورت شفاهی یا پوستر برگزیده شدند.

 

انتهای پیام/ع

برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.