رئیس کمیته امداد امام خرمشهر گفت: ۳۸۰ میلیون تومان هدیه و جهیزیه ازدواج به زوج های خرمشهری اهدا شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛علی ناصر زاده رئیس کمیته امداد امام خرمشهر گفت: طی سال گذشته۳۸۰ میلیون تومان در قالب۱۳۰ کمک هزینه جهیزیه به هر نوعروس تحت پوشش به مبلغ سه میلیون تومان و هدیه ازدواج به پسران و همسران دختران تحت پوشش این کمیته به مبلغ یک میلیون تومان اهدا شد.

وی به زوج های متقاضی که سال گذشته موفق به دریافت این هدایا نشده اند هم اشاره کرد و افزود: سال گذشته ۲۳ نفر دیگر هم متقاضی دریافت جهیزیه و هدیه ازدواج بودند که به دلیل طی نشدن به موقع مراحل اداری، موفق به دریافت هدایای خود در سال گذشته نشدند که هدایای این افراد نیز طی نیمه نخست امسال اهدا خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمشهر از افزایش مبلغ تعیین شده به عنوان جهیزیه در سال جاری خبر داد وگفت: امسال اعتبار جهیزیه هر نفر سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعریف شده که به تمام مددجویان متقاضی که امسال برای دریافت این مبالغ اقدام کنند بدون اعمال محدودیت تعلق خواهد گرفت.

ناصر زاده در ادامه به اعطای تسهیلات اشتغال به زوج های جوان به عنوان دیگر اقدام کمیته امداد برای کمک به تازه عروس و دامادها اشاره کرد و افزود: به هر پسر تحت پوشش کمیته امداد یا همسر دختران تحت پوشش در صورت دارا بودن شرایط، تسهیلات اشتغال زایی به مبلغ ۲۰ میلیون تومان تعلق می گیرد.

وی ، میزان تسهیلات اشتغال زایی اعطا شده به دامادها از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) در سال گذشته را ۴۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

انتهای پیام/د

اهدای هدیه وجهیزیه ازدواج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.