آتش سوزی فروشگاه موادغذایی در ساری میلیارد‌ها ریال خسارت روی دست صاحب مغازه گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،کلانتری رئیس سازمان آتش نشانی ساری با اشاره اطفای کامل حریق و جلوگیری از سرایت آتش به منازل و فروشگاه‌های مجاور، گفت: ۶۰ آتش نشان با ۸ دستگاه خودروی اطفای حریق، آبرسان و خودروی نردبان ۳۲ متری هیدرولیکی و ۴ دستگاه خودروی آبرسان از سازمان فضای سبز برای مهار و اطفای آتش سوزی مشارکت داشتند.

وی با بیان اینکه میزان خسارت و علت حادثه در حال بررسی است، افزود: در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و فقط دو تن از آتش نشانان از ناحیه تنفسی دچار مشکل شدند که بصورت سرپایی درمان شدند.

کلانتری بر آمادگی کامل آتش نشانی ساری جهت بازدید ایمنی از فروشگاه‌ها و اماکن نگهداری مواد غذایی و بهداشتی خبر داد و گفت: مجهز بودن فروشگاه‌ها به سیستم اعلام و اطفای حریق، حضور نگهبان در آن و چینش مناسب مواد و اجناس در فروشگاه‌ها، مشاوره و آموزش کارکنان این اماکن در خصوص ایمنی و نحوه چینیش استاندارد در پیشگیری از حوادث و کاهش خسارت بسیار موثر است.

رخداد این آتش سوزی ۳:۰۲ دقیقه بامداد امروز یک شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه توسط شهروندان به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع رسانی شد که با توجه به گستردگی حریق ماموران ۴ ایستگاه به محل اعزام شدند.

انتهای پیام/ک

آتش به جان فروشگاه مواد غذایی ساری

برچسب ها: حادثه ، آتش سوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.