استقلالی‌ها بدون محروم و با یک مصدوم به مصاف تیم ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا می‌روند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  مهدی رحمتی، پژمان منتظری ،فرشید اسماعیلی و مجيد حسينى بازیکنانى بودند كه قبل از مرحله يك هشتم نهايى رقابت هاى ليگ قهرمانان آسيا يك كارته بودند اما وجود اينكه اين كارت ها در اين مرحله پاك مى شود بر همين اساس آبى پوشان بدون محروم مقابل ذوب آهن بازى مى كنند.

از طرفى استقلالى ها تنها تيام را به دليل مصدوميت در بازى مقابل ذوب آهن در اختيار ندارند و محسن كريمى و پادوانى نیز همچنان از همراهى تيم باز مانده اند.

دیدار 2 تیم فوتبال استقلال و ذوب آهن روز سه شنبه هفته جاری برگزار می شود.

كاپ قهرمانى جام حذفى در ویترین باشگاه

مديران باشگاه استقلال روز گذشته جام قهرمانى را به باشگاه بردند و او را در ويترین خود قرار دادند.

 جام نايب قهرمانى آسيا هم كه آبى ها در گذشته موفق به كسب او شده بودند در انبار باشگاه استقلال پيدا شد و اين جام نیز در ويترين باشگاه قرار گرفت.

برنامه سفر و آخرين تمرين شاگردان شفر

آبى پوشان امروز صبح ساعت ١١:٣٠ با حضور در زمين صنايع دفاع در يك نوبت تمرين مى كنند و سپس پس از صرف ناهار راهى فرودگاه مى شوند تا با پرواز ساعت ١٧ راهى اصفهان شوند.

١٠درصد قرارداد و پاداش شاگردان شفر به زودی پرداخت می شود

مديران باشگاه استقلال در تلاش هستند تا با تهيه پول ١٠ درصد از مطالبات بازيكنان را پرداخت كنند، آنها همچنين به دنبال اين خواهند بود كه پاداش قهرمانى آبى ها در جام حذفى را به زودى پرداخت كنند.

٦ آبى پوش جام تصاحب كردند

شجاعيان ،بويان ،جپاروف ،سهرابيان ،تيام و فردين نجفى بازيكنانى هستند که در اولین سال حضورشان در استقلال موفق به کسب جام شدند.

٣ گلزن استقلال در ٣ جام

على قربانى ،تيام و جپاروف بازيكنانى هستند که در هر سه جام برای استقلال موفق به گلزنی شده‌اند.

کمک استقلالى ها به اسماعيل، هوادار آبى پوش

استقلالی ها در صفحات مجازی خود با «اسماعیل» هوادار استقلال که یک چشم خود را از دست داده است ابراز همدردی کردند.

برخى از بازيكنان و باشگاه استقلال در نظر دارند بخشى از هزينه درمان اين هوادار را پرداخت كنند.

تيم داوری دیدار استقلال و ذوب آهن مشخص شد

این دیدار با قضاوت جومپی از ژاپن به عنوان داور وسط برگزار می شود. ریو کمک داور اول این مسابقه نیز از کشور ژاپن است و جئورجی از استرالیا به عنوان کمک داور دوم در این دیدار حضور خواهد داشت.

قربانف چاریمورات نیز داور چهارم این مسابقه از کشور ترکمنستان است که با تصمیم فدراسیون فوتبال آسیا وظیفه قضاوت این دیدار را بر عهده دارد.

اعلام برنامه تمرین استقلال و ذوب‌آهن در اصفهان

تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، روز سه‌شنبه ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم می‌روند.

دوشنبه
نشست خبری شفر ساعت ۱۵:۳۰
نشست خبری قلعه‌نویی ساعت ۱۶

محل نشست‌های خبری در هتل کوثر اصفهان است.

تمرین ذوب‌آهن ساعت ۱۸ در ورزشگاه فولاد شهر
تمرین استقلال ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه فولاد شهر

تيام غايب احتمالى در سفر به اصفهان

مامه تيام به دليل مصدوميت نمى تواند براى آبى ها در بازى مقابل ذوب آهن بازى كند و در همين راستا او احتمالا در سفر امروز به اصفهان تيم را همراهى نكند و در صورت صلاح ديد پزشك تيم فردا به كاروان استقلالى ها اضافه شود.

شروط شفر عملى شد

يكى از خواسته هاى شفر براى تمديد قرارداد تغيير خودروى چينى بود كه در نهايت مديران استقلال قبول كردند خودروى سرمربى آلمانى را عوض كنند.

از طرفى استقلالى ها براى تمديد قرارداد شفر ٦٥٠ هزار دلار و براى دستياران او ٢٠٠ هزار دلار تعيين كرده اند كه به طور كلى شفر با دريافت ٨٠٠ تا ٨٥٠ هزار دلار دستمزد دستياران خود را نيز مى دهد.

جلسه افتخارى و مدافع استقلال

با توجه به پيشنهادى كه يكى از باشگاه هاى يونانى به مجيد حسينى مدافع استقلال داده در همين راستا افتخارى صحبت هاى خصوصى اى را با او انجام داد و در نهايت بايد ديد اين بازيكن در استقلال مى ماند يا خير .از طرفى در صورتى كه حسينى راهى اروپا شود بايد باشگاه استقلال مبلغى را از باشگاه مربوطه دريافت كند چرا كه حسينى يك سال ديگر با آبى ها قرارداد دارد.

٢ گسترشى در راه استقلال

شنيده مى شود بابایی و یوسف سیدی دو بازیکن تیم گسترش فولاد مورد توجه شفر قرار گرفته‌اند و مذاكرات أوليه هم صورت گرفته اما آبى ها هنوز به طور رسمى نامه اى را به گسترشى ها ارسال نكردند.

وعده سازمان لیگ به استقلالی‌ها

با توجه به گم شدن مدال هاى برخى از بازيكنان استقلال در جشن قهرمانى جام حذفى در همين راستا قرار است سازمان ليگ دوباره به برخی از آبى پوشان که مدال خود را در جشن قهرمانی گم کرده‌اند، مدال قهرمانی بدهد.

٢٢ بازيكن راهى اصفهان مى شوند

طبق صلاح ديد شفر ٢٢ بازيكن براى ديدار مقابل ذوب آهن امروز راهى اصفهان مى شوند.

ديدار ٢ تيم فوتبال استقلال و ذوب آهن روز سه شنبه برگزار مى شود.

واکنش شفر به شایعات درباره لیست خروج استقلال

وینفرد شفر درباره شایعات روز‌های اخیر پیرامون لیست خروجی استقلال که در برخی رسانه‌ها منتشر شده است گفت: اینکه برخی نام‌ها در رسانه‌ها به عنوان بازیکنان خروجی استقلال مطرح می‌شود برای من عجیب است. من با آقای افتخاری تنها راجع به بازیکنانی که به دنبال جذبشان هستیم و در تیم‌های دیگر حاضر هستند صحبت کردم. ما هیچ صحبتی راجع به لیست خروجیمان نداشته‌ایم و لازم است تمرکزمان را روی دو بازی پیش رویمان مقابل ذوب‌آهن بگذاریم.

قیمت بلیت دیدار ذوب‌آهن و استقلال مشخص شد

قیمت بلیت تماشاگران برای هر دو تیم ۲۰ هزار تومان و جایگاه VIP به مبلغ ۴۰ هزار تومان به فروش خواهد رفت.

این دیدار ساعت ۱۹:۱۵ سه‌شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

استقلالى‌ها راهى اصفهان شدند

کاروان تیم فوتبال استقلال ساعت ١٧:١٠ امروز عصر تهران را به مقصد اصفهان ترک کرد.

آبى پوشان روز سه شنبه به مصاب تیم ذوب آهن خواهند رفت.

نشست مدیران سرخابى با داورزنى

مدیران استقلال و پرسپولیس براى تشریح وضعیت مالى خود براى صدور مجوز حرفه اى سازی و پرداخت بدهى هاى دو باشگاه امروز جلسه اى در وزارت ورزش با داورزنى برگزار کردند.

پرداخت مطالبات مظلومى اقساطى شد

مدیران باشگاه استقلال جلسه‌ای با سرمربی پیشین استقلالی‌ها پرویز مظلومی برگزار کرده تا طبق توافق طلب او به صورت دو قسط پرداخت شود.

شاگردان شفر به اصفهان رسیدند

کاروان تیم فوتبال استقلال ساعت ١٨:١٧ به اصفهان رسید.

 تماس افتخاری با هوادار مصدوم استقلال


افتخاری مدیرعامل استقلال روز یکشنبه در تماسی با اسماعیل بهداروند و برادر این هوادار استقلال به نمایندگی از خانواده بهداروند گفت و گو کرد.

مدیرعامل استقلال که روز شنبه با وجود چند مرتبه تلاش موفق به ارتباط با خانواده بهداروند نشده بود، در این تماس در گفت و گو با اسماعیل بهداروند ضمن ابراز تاسف از حادثه تلخی که برای این تماشاگر عزیز استقلال رقم خورد، اعلام کرد: از روز شنبه که این خبر را شنیدیم بسیار متاثر و ناراحت شدیم. در تماس با حیدری مدیر ورزش و جوانان استان خوزستان درخواست کردم تا تمامی امکانات لازم برای اسماعیل بهداروند در نظر گرفته شود تا مراحل درمانی به بهترین شکل انجام شود و ما نیز در این مسیر در کنار هوادار عزیزمان خواهیم بود.

افتخاری در ادامه اضافه کرد: در این تماس همچنین از اسماعیل عزیز دعوت کردم تا روز سه شنبه برای دیدار برگشت استقلال و ذوب آهن به عنوان مهمان ویژه در ورزشگاه آزادی حضور داشته باشد تا از ایشان تجلیل صورت گیرد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار