هفته سی و سوم و ماقبل پایانی رقابتهای بوندس لیگای آلمان امروز به طور همزمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛هفته سی و سوم و ماقبل پایانی رقابتهای بوندس لیگای آلمان امروز به طور همزمان برگزار شد که در مهمترین دیدار ، بایرن مونیخ قهرمانی زودهنگام این رقابتها مهمان تیم سقوط کرده و قعر جدولی کلن بود که این دیدار با پیروزی سه بر یک شاگردان هاینکس به پایان رسید.

بایرن با گل به خودی نیکلاس سوله در دقیقه 30 از میزبان خود عقب افتاد اما در ادامه با گل‌های خامس رودریگس در دقیقه 59، روبرت لواندوفسکی در دقیقه 61 و کورنتین تولیسو در دقیقه 78 ورق را به سود خود برگرداند و بازی تشریفاتی را برد.

شالکه نیز امروز در خانه آگزبورگ با نتیجه 2 بر یک پیروز شد تا با 3 امتیازش از این بازی و با توجه به شکست دورتموند رده سومی، حاشیه امنیت خود را در رده دوم جدول در فاصله یک هفته به پایان رقابت‌ها به 5 امتیاز افزایش دهد و عنوان نایب قهرمانی‌اش را مسجل کند.

بوروسیا دورتموند رده سومی در خانه با نتیجه 2 بر یک به میهمانش ماینز باخت تا با همان 55 امتیاز قبلی در رده سوم بماند. در این بازی باکو در دقیقه 4 و موتو در دقیقه 13 ماینز را پیش انداختند و فیلیپ در دقیقه 16 یکی از گل‌های خورده را برای دورتموند جبران کرد.

 

نتایج سایر بازی‌های امروز بوندس‌لیگا را در زیر مشاهده کنید:

اینتراخت فرانکفورت 3 - هامبورگ 0

بوروسیا مونشن‌گلادباخ 3 – فرایبورگ یک
هانوفر 3 – هرتابرلین یک
راسن‌بال‌اشپورت لایپزیگ 4 – ولفسبورگ یک
اشتوتگارت 2 – هوفنهایم صفر
وردبرمن صفر – بایرلورکوزن صفر

انتهای پیام/

نتایج هفته سی و سوم بوندس لیگا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار