سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: تیم به بازیکنان جدید نیاز دارد وامیدوارم با همت باشگاه بتوانیم تیم خوبی از ابتدای فصل 97 ببندیم.

رضا لک به  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در باره بستن قرارداد با تیم فوتسال گیتی‌پسند و حضور مجدد در اصفهان اظهار داشت: من یک مربی هستم و در این روزها صحبت‌ها و پیشنهادهای زیادی با من رد و بدل می‌شود، در گذشته صحبت‌هایی با باشگاه گیتی‌پسند داشتم، امروز هم یک جلسه حضوری با مدیر عامل این باشگاه داشتیم و در مورد مسائل کلی قراردادم صحبت کردیم و در پایان نتیجه خوبی رقم خورد و قرارداد بستیم.

وی افزود: من روزهای خیلی خوبی در اصفهان داشته‌ام و خوشحالم که مجدد به این شهر برگشته‌ام و امیدوارم بتوانم آن طور که حق مردم اصفهان است به فوتسال این شهر کمک کنم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در مورد برنامه‌هایش برای گیتی‌پسند گفت: امروز مقرر شد هفته آینده که به اصفهان بازمی‌گردم برنامه جامع خودم را تقدیم مدیریت باشگاه کنم، هدف شخصی‌ام این است که تیمی بسته شود که شایسته اسم باشگاه باشد و بتواند طعم قهرمانی را مجدد بچشد.

وی ادامه داد: اما در کل تیم به بازیکنان جدید نیاز دارد، در بعضی از پست‌ها ضعف علنی است امید دارم با همت باشگاه بتوانیم تیم خوبی را از ابتدا ببندیم و به هدفمان که قهرمانی است برسیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در مورد مسائل انحلال تیم تأسیسات دریایی و کنار رفتن اصلی‌ترین رقیب گیتی‌پسند در لیگ ابراز کرد: به نظر من همه از این اتفاق ناراحت هستند، تیم تأسیسات یکی از تیم‌های خوب ایران بود و ضربه‌ای که منحل شدنش به لیگ زد واقعاً بد بود.

لک در پایان مطرح کرد: در مورد حذف رقیب ما، تأسیسات باید بگویم نه تنها خوشحال نشدم بلکه به شدت ناراحت شدم، خروج یکی از تیم‌های قوی لیگ باعث ضعیف شدن کل لیگ می‌شود، رقابت با تأسیسات یک رقابت همیشه جذاب بود و امسال با کنار کشیدن تأسیسات واقعاً هیجان لیگ کم خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.