آموزش نقشی کلیدی در بهبود عملکرد و ارتقاء کارآیی کارکنان دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار فرامرز اخلاقی رئیس مرکز عملیات بازرسی کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جلسه قرارگاه جهادی آموزش فرماندهی انتظامی مازندران گفت: آموزش یکی از اولویت‌ های اساسی نیرو‌های مسلح و از اولویت‌ های اصلی نیروی انتظامی در سال جدید است.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌ های راهبردی نیروی انتظامی کنترل و نظارت بر روند اجرای آموزش و انتقال دانش و تجارب خدمتی کارکنان و مسئولیت آموزش برعهده کلیه فرماندهان و مدیران در همه رده‌ های ناجا است، افزود: آموزش نقش کلیدی در بهبود عملکرد و ارتقاء کارآیی کارکنان دارد.

سردار اخلاقی مطالبه گری از فرماندهان و کارکنان را از مهمترین مولفه‌های نظارت بر روند اجرای آموزش و دانش انتظامی کارکنان عنوان کرد و گفت: ارتقاء مهارت‌ های تخصصی کارکنان خصوصا کارکنان رده‌ های اجرایی باید همواره مورد تاکید قرار گیرد.

رئیس مرکز عملیات بازرسی کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: اگر فرایند انتقال تجربیات، نظارت برحسن اجرای امور و احصاء معایب، نواقص و محاسن به خوبی اجرا شود، علاوه بر تحرک سازمانی به تکامل و پیشرفت سازمانی هم منجر خواهد شد.

در ادامه سرهنگ حسن مفخمی جانشین فرمانده انتظامی مازندران با ارائه گزارشی از روند اجرای قرارگاه جهادی آموزش در مازندران، گفت: آمادگی جسمانی، دفاع شخصی، حرفه‌ای گرایی و ارتقاء مهارت‌های تخصصی کارکنان از مهمترین اولویت‌های فرماندهی انتظامی استان در قرارگاه جهادی آموزش است.

وی ایجاد بستر‌های نوین آموزشی در قرارگاه جهادی آموزش به منظور ارتقاء دانش و توان انتظامی کارکنان را از مهمترین مولفه‌های مورد تاکید فرماندهی انتظامی استان برشمرد و افزود: نظارت دقیق بر ماموریت‌ ها و ایجاد تصویری کاملا مطلوب از نیروی انتظامی در اذهان مردم نقش موثری در قانون گرایی همراه با اقتدار، قاطعیت همراه با مهربانی با مردم و ارتقاء ارتباط نیروی انتظامی با آحاد جامعه دارد.

سرهنگ مفخمی گفت: لازمه افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس، توجه به موضوع آموزش کارکنان و ایجاد بستر‌های لازم برای ارتقاء و تحقق امنیت پایدار در جامعه است.

انتهای پیام/ م

تاکید رئیس مرکز عملیات بازرسی کل نیروی انتظامی بر آموزش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.