فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۷۰ فقره سرقت منزل با دستگیری ۵ سارق و سه مالخر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سردار مهدی محمودی فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران گشت کلانتری ۱۱ مدرس حین گشت زنی به یک دستگاه پراید که سرنشینان آن در حال دستکاری پلاک خودرو بودند، مشکوک شدند و راننده و سرنیشنان خودرو به محض مشاهده ماموران ازمحل گریختند.

سردار محمودی افزود: در بازرسی از خودروی پراید تعداد زیادی اقلام مورد استفاده در سرقت منازل مانند دیلم، انواع کلید ودستکش. کشف شد و با استعلام از سامانه اجرائیات مشخص شد پلاک خودرو سرقتی است.

وی اضافه کرد: کارآگاهان با انجام تحقیقات موفق به شناسایی هویت سارقان و محل اختفای آنان در شهر فردیس استان البرز شدند و در یک اقدام غافلگیرانه، سر دسته باند و ۲ سارق دیگر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت:: در بازرسی از منزل سارقان، اموال مسروقه بسیاری از قبیل: لوازم صوتی و تصویری، سوییچ‌های متعدد خودرو، گوشی تلفن همراه (ساده، لمسی)، لپ تاپ، تب لت، دوربین عکاسی و دوربین شکاری کشف کردند.

سردار محمودی افزود: متهمان در بازجویی فنی ماموران به ۷۰ فقره سرقت منزل در قزوین، استان البرز و تهران با همدستی ۲ سارق و ۳ مالخر دیگر اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: با دستگیری سارقان و مالخران و اعتراف به بزه انتسابی، مال باختگان شناسایی و تعداد زیادی از این اموال مسروقه شامل گوشی، دوربین عکاسی و لوازم خانگی به آنان تحویل داده شد.

به گفته فرمانده انتظامی استان، ۲ نفر از این سارقان دارای سابقه سرقت مسلحانه و تحت تعقیب پلیس بودند.

سردار محمودی گفت: ۸ متهم با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

دستگیری سارقان منزل در استان قزوین

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.