معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از فعالیت 106 فروشگاه و عامل توزیع سموم و کودهای شیمیایی مجاز در استان زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ اکبرکرامتی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان بابیان اینکه در حال حاضر ۷7 فروشگاه مجاز سموم و کودهای شیمیایی زیر نظرسازمان نظام مهندسی و سازمان جهاد کشاورزی و ۲۹ عامل توزیع کود زیر نظرشرکت های خدمات حمایتی در سطح استان زنجان فعالیت می کنند، گفت:فروش و توزیع کود و سموم به هر طریقی به غیر از این فروشگاه ها و عاملین توزیع، غیر مجاز است.
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان ورود کودهای بی کیفیت و مضر را از جمله مشکلات توزیع کود خارج از شبکه برشمرد و تصریح کرد: به منظور مقابله با عاملین توزیع غیر مجاز کود بازدیدهای دوره ای و منظمی از انبارهای کود سطح استان توسط اکیپ های نظارتی انجام می گیرد.
وی خاطرنشان کرد: فروشگاه های مجاز عرضه کود و سموم نیز در استان به طورمستمر توسط اکیپ های نظارتی رصد و بازرسی شده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، برخورد لازم صورت می گیرد.
انتهای پیام/ن

فروش و توزیع کود و سموم  به غیر از فروشگاه های مجاز و عاملین توزیع، ممنوع است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.